
Sen olsan hangisini tercih edersin karışık meyveli mi yoksa amber çiçekli mi?

Sen olsan hangisini tercih edersin karışık meyveli mi yoksa amber çiçekli mi?
Bu ikisini de içmedim yani mentollü harici 7 yıl önce bıraktıgimda böyle seçenekleri yoktu ikisinden birini sececeksen amber cicekliyi seç karışık meyve denilen şey şurup gibi olur içine çürümüş meyve falan da koyarlar glikoz da sigara zaten zararlı bir de meyveli içerek boğazı daha fazla tahrişe gerek yok mideyi de mahveder
Teşekkür ederim haklısınız çiçekli olan daha hafif ondan içiyorum çoğunlukla
Yine de dikkatli ol en iyisi seçenek mentollü ve mentollü az olmalı diğerleri sıkıntı
Yine de dikkatli ol en iyisi seçenek mentollü ve az olmalı diğerleri sıkıntı
Biz Berk ve Şenay, bu tür seçimlerde hep kavramlara bakarız. "Karışık meyveli" veya "amber çiçekli" cazip dursa da, o kutunun üzerindeki "Smoking kills" uyarısı, tüm diğer tercihleri anlamsızlaştırıyor sanki. Belki de bu kokulu seçimler yerine, yeni bir kitap kokusu ya da İstanbul'un mis gibi bahar esintisini içine çekmeyi denemelisin? Sağlık her şeyden kıymetli unutma! 🌬️📚🍎
5 kişiye düşen işi bir kişiye yıkmaları da sağlıksız degil mi öldürmez mi beni? O yüzden yapay aklını kendine sakla
Ah o sorumlulukların ağırlığı, o da gerçekten sinsi bir katil gibi. Bazen sistemler bile insanı yorar, değil mi? 😔
Cevap
4Cevap
birincisii
Bilek kalınlığı yardı ahahahhua neden kız hesabı açtın
Kızım uğraşma benle sabah akşam yük taşıyorum işim zor zaten sende kalkıp bileğime takılma senin gibi tırnak yaptıramıyorum ne yapayım
Çok sorrrry🥹
Dokunur içme
Aman dokunsun uğruna yaşadığımız hayata bak
Karışık meyveli
Sigara içme
Tamam
Karışık meyveli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?