O İstanbul'da ben Kocaeli'nde oturuyorum laf arasında ay ben İstanbul'dayım tabii ki sen değilsin vs vs küçük görüyor arada normal mi
3 gü
Cevap
14Cevap
Doğma büyüme istanbullu olarak söylüyorum İstanbul kaos ve dağınıklıktan başka bir şey değil, bahse konu arkadaş İstanbul'a 3-5 yl önce muş'un köyünden taşındı sanırım
Değil kendini bir şey sanıyor bana yapılsa kızardım.
Normaaal Ankara 'dan Amasya'ya bende dağdasın diyom hewal diyom qwekjqwejkqewkjwkjqew
İstanbul onun muymuş da havasını atıyor? asklfjsa
Sorsan esenyurtta yasıyor mk
Ajhahahahahaha pendikte
Yalnız pendik istanbulla çok alakasız resmen istanbulun dışında bir arazi
evet tabi bi beykoz vs değil
Pendikte yaşayıpta İstanbul'da yaşıyorum diye hava atması varoşluk olmuş ya
ama işte arkadaşım diye bi şey demiyorum desem tartışma çıkar cünkğ gülerek söylüyor bi şey yokmuş gibi
Sinsi ya
Sanırım
Moda da yaşasaydı bu basit zihniyetli sözlerinde haklı mı olurdu...
Yaw hehe sensin
Aynı kafa...
En marjinal sensin
Soru sordum. Sataşmak cehalet işidir.
Sana cevap verirdim de hiç uğraşmicam ya sal beni
İlk soruma verecek hiç bir cevabın yok kendini kandırma bacım. Zihniyetini değiştir daha mutlu olursun, kin nefret kıskançlıkla geçmez hayatın👋
Gundi İstanbul'da yaşıyorum diyip karşındakini küçümsüyorsan ya istanbulun harbi en iyi semtinde oturup iett tercih etmeyeceksin ya da karşındakiyle aynı hayata sahip olduğunu tek farkın sadece semtler ve şehirler olduğunu kabul edeceksin. Ben İstanbul'da yaşıyorum izmit kötü diyorsam ekstra birşeye sahip olmam lazım kötülemek için. Ama İstanbul'da herhangi bir semtte herhangi biriyim ekstram fazlam yok karşıda ki izmitte herhangi biri yani övünülcek küçük görülecek durum yok dingil bunu anla
Soruyu oku öyle gel kızı izmitte yaşıyor diye küçümsemiş sanki İstanbulun yalısında oturuyor gibi halbuki İstanbul dışında oturan herhangi biri anlatabiliyor muyum sen kendini çok zeki sanma
Hiçbir düşüncesi olmayanların hakaretleri olur. İlk kelimen sonrasını okumadım bile. Boş olacağı belli. Dolu olsa bile boş gösteriyor. Neyse zaman kaybısın
Hahshsh m@l durumuna düştün ya kaç tabi yemezler bu ayakları çok bilmiş konuşup da bana yanıt atma içinden geçerim
"sanki yalıda oturuyor gibi"... Hala devam ediyorsun. Yalı da otursaydı küçümsemeye hakkı mı vardı. S. çtın sıvayamıyorsun. Hatanı kabul etmek de erdemdir. Demek istediğin farklı belki ama anlatımın yanlış.
Laflara bak. Hey Allahım. Yaş kaç 13 mü.
sende yalıda otur sende gelen geçene abi İstanbul bi başka de esenyurtta yaşıyorsun diye bu kadar alınmana gerek yoktu
Ya sen kendine bak mk işsiz
Hala devam ediyor. Aynı kafasın. Neyse. Kendimden özür dilerim sana cevap verdiğim için.
Ne konuştuğunu bilmeden salladın ya şimdi kendini avut dede esenyurtta başarılar.
Ya sen 18 mişsin. Daha büyüyeceksin abisi. Normal normal bakma sen bana. Hadi uyu
Hakaret etme girişimlerin ve kendince eziklemeye çalışma girişimlerin oldukça yapay.
Hani dedin ya senin ondan farkın yok diye şimdi sende aynısını yapıyorsun 🤣🤣 işte böyle aferin
Hakaret etmek istesem girişimde bulunmam direkt ederim
Küçüksün doğru. İnsan yaşadıkça olgunlaşır genel kanı budur. Daha göreceğin çok şey var kardeşim.
Tamam felsefe yapma uğraşmak istemiyorum diye başında dedim boş yaptın şimdi de uğraşmak istemiyorum yine boş yapıyorsun
Evet ne yazık ki ufaktan sen gibi yaptım "sen de aynısını yapıyorsun aferin böyle ol" dedin. Buradan da ne anlıyoruz. Cahille etme sohbet seni de kendi seviyesine çeker.
👋👋👋👋
Kes şu filozof tavırlarını iticisin🤣
Hay hay
İzmit kotu yer degıl ki
ama İstanbul başka ya her fırsatta kibir yapıyo kendisi de farkında değil
ben de kocaelindeyim istanbuldan farkımız yok ki :)
Bencede ama işte
boş ver git beğenmiyorsan desene abla biraz argo da lazım
🤣🤣🤣🤣 ya muhabbetlere bak. Yarıldım
vala ya komedi gibi hayatım var
Komedi dolu hayatındaki karikatür tipleri çıkarırsan sana sağlıklı bir çevren olur. Yoksa sorun sen misin
ne sorunu MK sence sorun ben miyim soruyu oku malları çekiyoruum sadece
Arkadaşlar aynadır
evet başka iyi arkadaşlarım var ama uzak şehirdeler
O zaman sadece uzaktakiler kalmalı bazen. Yanlız kalmamak için gereksizlere tahammül edilmez. Yoksa sende onun gibi olursun
Teşekkür ederim iyi geldi
Ezikler ezmek ister, ciddiye alırsan onun gibi olursun. Yol verirsen kaliten artar bacım.
haklısın
Ne tuhaf ınsanlarla arkadaslık kuruyosunuz
Ebenin... Sanki marstamıyız deseydin.
Ona büyüğü gösteririrm öyle söyle
Çok büyük marifet sanki
boş bi laf yapmış
Ne önemi var ki
Saçma
görebilir
Sıkıntılı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, böyle hissetmen hiç normal değil canım. Bir arkadaşlığın temelinde karşılıklı saygı olmalı. Coğrafi konum üzerinden bir üstünlük kurmak hem yorucu hem de hiç adil değil. Belki de bu durumu açıkça konuşmayı ya da arkadaşlığının değerini sorgulamayı düşünmelisin. Kimse kendini küçük hissetmemeli! 💖✨