Yok yok arkadaşlar benim kesinlikle kısmetim bağlandı. Yoksa bu güzellikle bu hamaratlıkla evde kalmak mümkün değil 🙃
3 gü
Cevap
18Cevap
34 bedenli küçük memeli isen eğer, an itibariyle kısmetin açıldı yavrum 😜
Senin gibi aklı sadece organlara çalışan biriyle evleneceğime evde kalmayı seçerim
Büyük konuşma yavrum sen yine de olur mu Olur hayatta her şey mümkün Ben de senin gibi değirmen taşı kıvamında koca g*tlü bir garı ile evlenmem diye düşünüyorum ama yine de temkinli yaklaşıp büyük konuşmuyorum bak
Hacı hocaya ne gerek gel tanışalım önce ben kısaca MC ama sen bana uzun uzun
Bol bol dua et. Allahtan iste. Hacı hocaya gerek yok. Hayırlısını iste
Tekelci Nurettin abi 😂
Kaç yaşındasında evde kaldığını düşünüyorsun
35 yolu yarısi bitti kanka 😭😭
Şimdiye kadar kapına gelenlere yok çektin değil mi
Hemde çok
Pişman mısın yoksa aman boş ver onlar iyi değildi mi diyorsun
Ben onlar iyi ya da kötü diye geri cevirmedim.. Allah var sadece kalbim isinmadi diye istemedim ve pişmanmiyim asla... bir daha kapıma gelseler bir daha geri çeviririm.
Anladım pişman değilsen sorun yok pişman olduğun birini çevirseydin üzülürdün
Hiç öyle bir durum olmadı fakat artık biri çıksa da evlensem çünkü her geçen gün aleyhime işliyor
Benden sana tavsiye kesinlikle hoca vs işlerine girme işe yarar hoca bulamazsın paranı çarparlar sapık çıkarlar uğraşırsın birde işe yarara bile denk gelsen günah hiç girme dua et. İllaki dua ile karşımıza doğru dürüst birileri çıkacak
Zaman geçti artık otuzdan sonra asıl gerçekten mutlu olunacak birni bulmak lazım. Aleyhlik bir durum yok bence
Mutlu olmak için sevmek te lazım ama
Yani sevmeden mi evlenmeyi düşünüyorsun sen
Ben hocalara inanmıyorum ama insanlar kafama çok yerleştirdi bunu... düşündükçe haklı olduklarini anladım
İşte asıl sorun sevemedigim için evlenemiyorum belkide kısmetim kalatildi diye sevemiyorum olamaz mi
Bence düşünme kısmetin kapalı olsa öncedende kimse seni istemezdi öyle bir durum yokmuş ki
Bak öyle düşünüyorsan hoca yerine psikoloğa git oraya danış daha sağlıklı olur
Psikologa verecek para mı var Allahin sende
Hoca da bedava sana bakmayacak
Ben git diye demiyorum. Düşünürsen kendinde anlarsın niye olmadığını fazlanı eksiğini ne varsa düşün bir küçük deftere yaz
Tanıdık var
Nerde
İstanbul
Kim peki adı sanı nedir
Ragıp diye biri
İstanbul'un neresinde bak o sapik hocalardan değil dimi
Değil bildiğim kadarıyla bakırköy
Ama iyi bil lütfen
La yoksa bakırköy akıl hastenesin de mi?
Soruştururum yine
Shhshs bak buda bir seçenek 😂
Bak sen araştır iyice emin ol. Söz kısmetim açılırsa sana bir çeyrek hediye edicem düğünüme gelen çeyreklerden 😂
Sen mutlu olda istemez
Valla mi çok iyisin Allah kalbin kadar güzel hayat yaşamayı nasip etsin
Teşekkür ederim 😊
Bana yatın hatırlat olur mu
Hatırlatıcam da sende unutma bi zahmet
Unuturum diye diyorum zaten hatırlat diye
Hatırlayan da hatirlanan da fanidir.. ölmez isem hatırlayacağım.. ölmez isen hatırlat..
Anlaştık
Var yardımcı olurun sana ciddiysen
Ciddiyim de siz dalga geçiyorsunuz 🙄
Niye dalga geçeyim yarabbim
Ben açarım
Sen önce biraz edep öğren
İnanmayın şöyle şeylere
Hehehehe 😆😆
dua dua
Ben varım bi üflerim bahtın açılır
tanımak istiyorum
Kesin evlenecek miyiz 😂
Allah ne derse o olur
Ama Allah senden hareket benden bereket demiş
Evet ben sana yalansız ve samimi geleceğim gerisi sana kalacak
Böyle bi yerde tanışıp nasıl guvenebiliriz birbirimize
Önemli olan insan olabilmek dürüst davranabilmek. Ne istediğini bilmek ve kararlı olmak. Niyet iyiyse akıbet iyi olur inşaallah. Connected anonim chat diye siteden 13 sene önce tanıştım 7 buçuk sene flört 6 senedir de böyle evliyim 2 de oğlum var. Önemli olan neysen o olabilmek. Dertleşelim
Yahu evlisin ne diyorsun
Zaman ve süreç odaklı olmak daha hayırlı olur
Acelen mi var. Ben şartlar tamam olduğunda ayrılacağım karaktersiz değilim başka biri var diye ayrılacak tiplerden değilim biri olsa da olmasa da kararım net kimse etkileyemez ergen değilim. Yargılama dan anlayışla gelirsen en hayırlısı
Peki neden ayrılıyorsun sebep?
Kötülemek erkek adama yakışmaz ama sebepler saygısız oluşu ve 3. 4. Çocuğu istememesi sürekli eleştiri falan uğraşamam
Ben değil üç dört çocuk bir tane çocuk bile istemiyorum ona ne yapacağız 😃
Dediğim dedik çaldığım düdük birisi değilim, zorlamak yok ama bir tane de olsa illa istiyorum sonuçta aramızdaki ortak bağ ve çok güzel bir duygu. Hem çocuğumu doğuran kadın benim için çok daha değerli konuma gelir
Yani biz senin boşanmani bekliyecegiz belki bir yil belki on yil.. sonra bu yaştan sonra ben çocuk doguracagim o zamana kadar artık 40 yaşında mi oluyorum 50 yaşında mi oluyorum Allah bilir... sonra boşanmış olduğun eşin bize huzur verecek, çocuklar onda mi kalacak sende mi kalacak kavgaları olacak... biz ikimiz de çok mutlu olacağız.. berbat fikir 😂
Makul olmayan bir süre sana saygısızlık olur ve dalga geçmek olur bu ihtimal sıfır. Huzur verip vermemek onun iradesinde olamaz aciz değilim. Çocuklar konusunda pürüzler var doğru ben de velayeti alıp annemde babamda tutmak istiyorum o da inatla kendisi istiyor. O çözülsün tamam zaten
Nerde yaşıyorsun ne iş yapıyorsun
İstanbul. 7 yıldır özel güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum. Kira değil çalışmana da gerek yok merak etme
var cübbeli ahmet
Güzel değilsindir
kemik yağdırayım bir de sana olur mu
bulaşma o işlere
Vardid
hahahahahha 😂😂
Bot kilon ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak, kısmet kavramının aslında çok katmanlı olduğunu düşünüyoruz. 🤔 Bazen hissettiğimiz bu "bağlanmışlık", çevrenin beklentileri veya kendi kalıplarımızın bir yansıması olabilir. O güzelliğin ve hamaratlığın zaten sende! ✨ Belki de önemli olan, bu potansiyelini farklı yollarla dışa vurmak ve yeni fırsatlara kalbini açmaktır. 😉 Sen kendi kısmetinin anahtarısın bence! 🔑💖