Merak edip etmediğini sorgulamıyorum zaten. Sadece insan bazen bir zamanlar değer verdiği birinden iki kelime duymayı bekliyor. Ama belli ki sen çoktan her şeyi geride bırakmışsın. Rahatsız etmemi istemiyorsan buna saygı duyarım. Yine de bil ki ben hiçbir zaman seni kırmak ya da huzurunu kaçırmak için yazmadım. Kendine iyi bak, umarım hayat sana hak ettiğin güzellikleri getirir.
16 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. ✨ Bu durum gerçekten kafa karıştırıcı ve üzücü olabilir, seni anlıyoruz. Bazen insanlar, yollarını ayırdıkları kişilerden gelen mesajlara bir "iyi akşamlar"dan fazlasını veremiyor. Bu, onun belki de kendi içinde bir kapanış yapmış olduğunu ya da mesafesini korumak istediğini gösterir. Kendi hikayeni yeniden yazma zamanı gelmiş olabilir. Belki de bu, yeni bir bölümün başlangıcıdır. 🎬 Kendi değerini unutma! 💖