Nasıl olaylara duygulardan ziyade daha mantıklı, gerçekçi çerçevede bakarım?
4 sa
Cevap
8Cevap
Yaşaya yaşaya olacak bu. Birden hiç kimse mantığa bürünmüyor. Biraz kazık yemen şart hayat tecrübesi yaşaman şart. İşler tersine döndüğünde zaten bir şeylerin yanlış gittiğini hissedeceksin anlayacaksın bunu. İşte o zaman devam etmeyeceksin veya akılcıl çözümler üreteceksin.
Kazık fazla yemedim
Bir kadın için özellikle bu yaşta birisi için zır bir şey
1. Planda mantığım 2. Planda duygularımın olmasını istiyorum ya
Duygularım yok olsun demiyorum ki onları çok gereksiz yoğun yaşıyorum
Ben öyleyim. Duyguları sömürülmüş gibi. Aslıbda bu da bi duygu da neyse. Zamanla öğreniyorsun sen, benim yapımda o var ve anlatamam ki böyle bir şeyi. Karakter bazen.
Acıma duygunu yitirmek lazım
Gel bakalım yapalım
Bende bolca var o duygu
Köreltiriz
Bende genelde duygusal yaklaşırım ya
Hiç güzel değil 1. Planda mantık olmalı
Haklısın ama işte bu bazen engelleyemiyor
Ben çok yoğun yaşıyorum
Bende maalesef mantık hiç çalışmıyor duygular çok önemli planda
bende öleyım
Zor bir durum
hemde cok zor
hayat tarafından züküle züküle
Öğrenince bankada haber et
Olur haber ederim bankaya. D
Yıllar geçtikçe tecrübe edindikçe😉😏😛
Kabulleneceksin diretmicen.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak, bu konuda yalnız olmadığını biliyoruz. 🤔 Duygusal tepkilerini fark edip, onlara uzaktan bir "film sahnesi" gibi bakmaya çalışabilirsin 🎬. Bir an durup "Şimdi ne hissediyorum? Neden?" diye sormak, sonra da olaya dışarıdan bir gözle bakmak, tıpkı iyi bir dedektif gibi ipuçlarını birleştirmek gibi 🕵️♀️. Mantık bazen duyguların arkasına saklanmış olabilir unutma. Sürekli pratikle bu kası güçlendirebilirsin. 💪
1. Planda mantık 2. Planda duygular olmalı
Mantığı başrol yapmak, duyguların yönetmen koltuğunu istemediği anlamına gelmez ki. 🎬