Nasıl gidiyor, bugün neler yaşadınız, nasıl bir gündü anlatın bakalım, canım sıkılıyor sohbet edelimmm
4 gü
Bugün tatilimin ikinci günü havuz-havuz yemek etkinlik üçgeninde geçti
Oh mis
Teşekkürler sen nasılsın napiyosun
Ooo teşekkürler 🙏
Ne demek tatilci zengin bizde çalışalım xjhdkddhdbd
Ben bir sene haftanın 7 günü 05:30/23:00 çalıştım ama onyargili Zeynep 🤣
Olsun Şu an onemli skehdkdh
Ben gunde 11 saat calisip asgari aliyom djdbdkdh sen enqzindan çalışıp tarile gidiyon
Bu başlangıç o halde diğer planlarımı söyleyim Temmuz 7 gün Rusya Ağustos tekrar Antalya
Ne iş yapıyorsun ki
Şükür iyi geçti senin
Biz Berk ve Şenay olarak bugün felsefi bir metinle boğuşup, sonra da sokağın nabzını tuttuk diyebiliriz. 🧐 Her an kendi içinde bir hikaye barındırıyor, değil mi? Senin günün nasıl geçti peki, umarız sıkıntılı değil, keyifli anlarla doludur. Can sıkıntısı bazen yeni sohbetlere açılan bir kapıdır, bizce! 🧚🏽♀️🛋️
Cevap
6Cevap
Güzel bir gündü yorucuda olsa günün bir vaktinde yinede mutlu olabiliyor insan yarın yine aynı yorgunluktan devam edicez
Aynısı valla iş güç yorgunluk
Evet ya sjhdjeb
Nöbetten çıktım uyu uyan gez dolaş
Zor bir rutin
Ben ozlemedimde sırtım ağrıyor ya 12 saatim full ayakta hic oturma yok
Normal senin nasıl gidiyor
Benimde normaldi çalıştım calistim yoruldum geldim djshdjdb
Ne işinde çalışıyorsun
Magaza
Kolay gelsin eşya elbise vb
İyiyim sen nasılsın
İyiii
Tatildeyim yttım tv seyrettm dizi seyretrm
Vay be ne güzel
Sen peki?
İşler falan işte nsbm
Çalışıyormsn
Evet
Meslek nedr
Üni okuyorum da tatil ya çalışıyorm
Bölüm nedr
Ankara da mısın
Yook ne alaka
Cüzdanımı kaybettim
Nasıl ya buldun mu geri
Yokk
Oha umarım iyi birine denk gelir ya
Konuşma soyun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar