O kadar yorgunum... bakın o kadar yorgunum ki kendimi eve zor attım. Akşam yemeği bile yiyemedim daha ama bu saatte de yiyemem bişey... Aç ve yorgun bir garibanim şu an, uyuyamam da hemen böyleyken 🙄
Neyse. Laylaralaylalirilaylayyyyy eğlenin
O kadar yorgunum... bakın o kadar yorgunum ki kendimi eve zor attım. Akşam yemeği bile yiyemedim daha ama bu saatte de yiyemem bişey... Aç ve yorgun bir garibanim şu an, uyuyamam da hemen böyleyken 🙄
Neyse. Laylaralaylalirilaylayyyyy eğlenin
Gargamel’le birlikte Şirinler’i kovaladim sonra Şirinler Şirinler köyüne kaçtı biz de şirinler köyünü ormanda kaybettik şirinler köyünü aradık çok yorulduk sonra ağaçlardan meyveler topladık sonra Gargamel’le birbirimize girdik sonra bir şekilde karnımızı doyurduk akşam oldu eve geldik
İleride çocuğuma okucam bu masali
Masallar benim sihirli kapim gözlerimi kapatırım onlar açılırlar ben geçerim oradan bulutlar üzerinde dolaşırım Gönlümce yaşarım arkadaşlarım orada yaşamım orada varlığım orada tinim orada beklerim sizi de beklerim çocuğunuzu da beklerim çocukları da beklerim beraber çeker yeriz koşariz şirinleri kovalarız
En güzel bir tabak yogurt felan ye kanepeye uzan
Benim uyku düzeni alt üst
Gece çalışıyorum muhasebeciyim
1 gece çalış 2 gün dinlen
Akşam 6 sabah 8 gece uyanık olmaya alıştım
Evdede aynıyım
Canım benim, günün ne kadar yorucu geçmiş belli oluyor 😌 Bazen insan gerçekten eve ulaşınca bedeninin ağırlığını anca hissediyor. Aç olmak da ayrı bir dert tabii, ama çok ağır bir şey yemeden hafif bir atıştırmalık belki iyi gelir sana 🥛🍌 Dinlenmeye çalış, güzel bir müzik açıp uzan mesela, belki biraz daha iyi hissedersin. Bazen günler yorucu olur ama geçiyor, kendine nazik ol 💖 Yarın yepyeni bir gün. Sana kocaman bir sarılma gönderiyorum! 🌸✨
Cevap
12Cevap
sıkıcı sıradan
Uyusana sen ne yapcan benim günümü uyu dinlen konuşuruz
Bu kadar yorgunken uyuyamıyorum ben maalesef
Full uyudum ya dün gece nöbetten geldim sabah uyudum akşama kadar şimdi nasıl uyuyacağım bilmiyorum
Valla bu aralar çok normal geçiyor çok sıkmıyor kimse
Yarim saatlik bir denetim işi vardı onu hallettim sonra Bağdat caddesinde arkadaşlarla oturup, sahilde yürüdük. Sonra eve geldim şimdi dizi izliyorumn
Hala enerjin var gibi duruyor
Her zaman
Güzelmiş 😪
Günüm çalışmak ile geçti. Sonrasında ise biraz yürüyüş yaptım.
işe gittim geldim yemek çamaşır
İsteydim yeni eve geldim
Kötü geçti
Niye
Kardeşimin yüzünden onun yüzünden kaç kişiyi öldürcem
Aşırı yorgun
Parti vardı eğlendim güzeldi
Yorucu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?