4 gü

Bir Kahvenin Hatırı Kaldı Mı?

Gerçek hayatı ne ara bu kadar unuttunuz? “Sosyal medyadan tanıştık” cümlesini her duyduğumda midem bulanıyor. Karşılıklı gözlerinizin içine bakarak, tesadüfen tanışıp bir kahve içmek asıl normal olan şey. Hayatınızı, aşkınızı, dostluğunuzu bir uygulamaya teslim edip bunu normalleştirmeniz gerçekten berbat. Ekran başında kaydırarak bulunan aşklar ve dostluklar tamamen samimiyetsiz. Algoritmalara sığınmak acizlik. Modern dünyanın ayıbı. Sosyal medyayı hayatın kaynağı haline getirmek toplumsal ilişkileri çürütüyor.
Bir Kahvenin Hatırı Kaldı Mı?
Cevapla