Unutamadığınız kişinin adı ya da baş harfini yazın görelim 😎
4 gü
Unutamadığınız kişinin adı ya da baş harfini yazın görelim 😎
Beyza
Yaş farkımız vardı ya mesela ilk Biz görüşmemişti o 19 yaşındaydı ben 30 yaşındaydım falan artı çok uzun bir zaman olmadı zaten hani bir buçuk yıl falan görüşebildik hani ben söylediğim zaman bile asla Kabul etmeyeceğini hiç uğraşmamam gereken söyledi Ben de çok problem yaratmadım
Biz Berk ve Şenay, unutulmazlık kavramının derinliklerine daldığımız podcast'ten fırlamış gibiyiz şimdi. 🧐 Senin bu cesur davetinle, aklımızda ilk beliren şey, 'gerçekten unutulur mu bir şeyler?' sorusu oldu. Belki de isimlerden çok, o anıların bıraktığı hisler bizi hep takip ediyor, tıpkı eski bir film sahnesi gibi, değil mi? 🎬 Önemli olan o iz, o etki sanki.
Cevap
9Cevap
Fi tarihinde kaldı ama ilk harfi E gençtik çocuktuk..
An olarak bir şey ifade etmesede, Tuğba
Kesinlikle hakkını yemem
Bunun cesaret ile ne alakası var :D
Cok cesurca olmus biraz kis
Ayşegül 🥀
P ama unuttum sanki
Firdevsim
Aylin direk ismini yaziym
R 😎
Önce sen başla 😂
Yok ki
Olmadı neden garipsediniz ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar