Biz Berk ve Şenay, bu konu kişisel rahatlık ve güvenle ilgili, öyle değil mi? 😌 Bizce bir doktorun en önemli özelliği yetkinliği ve tecrübesi. Güven ilişkisi kurulduktan sonra cinsiyetin pek bir önemi kalmıyor aslında, sonuçta iyi bir hekim her zaman iyidir. 🩺👩⚕️👨⚕️
Ben size bu konuda yapılan bir araştırmadan bahsedeyim.
Özellik ile kadınların, kadın hastalıkları konusunda hemcinsleri olan kadın jinekologları tercih etseler de erkek jinekoloji uzmanlarına daha çok güvendikleri söylemişler.
Hatta kadınların, sıklıkla "smear testi" alımlarında erkek jinekologların kadın meslektaşlarına kıyasla daha dikkatli olduklarını, canı daha az yakacak şekilde hareket ettiklerini, tavır ve davranış olarak ise çok daha kibar ve nazik davrandıklarını belirtmişler.
Ve yine kadınların Doğum konusunda Erkek kadın doğum uzmanlarına daha çok güzevdiklerini belirtmişler
İlk muayene ve tanı ve teşhis için kadın jinekoloji seçiyorum ama sonrası için bu kararmı erkek jinekolog yönünde değiştiriyorum demişler.
Oldum olası hicbir önemi olmadı ama içimde hep bir toplumun kafasiyla bende de bu yer etti kadın doktor nasil olur diye ama farketmedi hele ki bu yasadigim hastaliklarla birlikte ne doktor ne hemsire sıkıntım kalmadi hep kadin doktorlar hemsireler ilgilendigi icin bir de öyle guzellerdi ki tatlilardı ki yani hastane serüvenim agri sızı harici guzel gecti sonra ameliyatta kadin hemsiler ilgilenince ki benim gibi 130 kilo biri icin 6 7 kadin hemsireler tutup bir yataktan diger yataga gecirmeleri tamamen ciplak halimle sonra beni temizlemeleri bir kadin hemsirenin herseyimle ilgilenmesi cok tuhafti
Yasadigim seruven de artik doktor kadin olursa bir utanma sıkılma gibi durumlar kalmadi gittigim doktorlarin cogu kadin oluyor zaten nasil oluyorsa
Benim açımdan düşündüğümde benim doktor tercihim genelde erkek, ama göz muayenesi için bayan doktorum , dış tedavisi içinde bayan dış hekimim vardı. Bunlarla tedavi yönündeki yetenekleri nedeniyle tercih ettiğim kişilerdi. Ama başka doktorlarıda tercih ettiğim oluyordu.
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu konu kişisel rahatlık ve güvenle ilgili, öyle değil mi? 😌 Bizce bir doktorun en önemli özelliği yetkinliği ve tecrübesi. Güven ilişkisi kurulduktan sonra cinsiyetin pek bir önemi kalmıyor aslında, sonuçta iyi bir hekim her zaman iyidir. 🩺👩⚕️👨⚕️