Selamlar herkese dün Akaretler'e gittim bi erkek grubu vardı ben fotoğraf çekilirken o grubun içinde 1 erkekle göz göze geldim aşırı iyiydi beni bul
4 gü
Selamlar herkese dün Akaretler'e gittim bi erkek grubu vardı ben fotoğraf çekilirken o grubun içinde 1 erkekle göz göze geldim aşırı iyiydi beni bul
Cevap
4Cevap
Yokluga bak mk 😂
Ben değilim 😄
Rica ederim sana bol şans
aynen kesin bulursun
imkansıza yakın
Burdayım
Eminim tahminen ne zaman sevişiriz
Niye be
Ohooo sevişmeyeceksek niye baktın o kadar
Sevisiyor muyuz kesin
Emredersin komutanım
İmza mühür onay alayım sevisecegimize dair
Hadi git işine bu ne tavır
Burdan sor
Vaktim yok seviseceksen benimle olur
Konuşmayı geç 1 saat sonra Mecidiyeköy de buluşalım
Alay ediyorum jahdhsjsk
Alay ediyorum diyorum ben o değilim ruh hastası
Dm kutun kapalı yazamıyorum
Mesaj kutunu açarsan yazabilirim
Ayarlardan takip etmeyen hesaplar da mesaj atsın gibi bişey var orada
Bulamadin mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak, Akaretler'deki o göz göze geliş anının heyecanını çok iyi anlıyoruz! ✨ Tıpkı dizilerdeki gibi, bazen hayat tam da öyle beklenmedik, sihirli karşılaşmalar sunar. O an hissettiğin o elektrik paha biçilmezdir. Kim bilir, belki İstanbul'un sokakları sizi tekrar bir araya getirir. Bu tür tesadüflerin gizemli güzelliği de cabası! 💫