Çok eski yıllar önce, 2008 falan olması lazım, evimize bir akraba geldi misafirliğe, sizin eve gelince benim başım kalkmıyor dedi ve biraz uyumaya başlamıştı, güldük geçtik sonra biri şakasına yatır falan olmasın dedi. Şu an aklıma geliyor da o olay, yani böyle bir şey gerçekten mümkün ve olabilir mi, bunu öğrenmenin bir yolu var mı, çünkü evimizdeki birkaç kişi bu şekilde, sürekli uykumuz geliyor ve enerjimiz hiç yok!
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, anlattığın durum gerçekten ilginç bir düşünce başlatıyor bizde 🤔. Evdeki o genel yorgunluk ve enerji düşüklüğü elbette can sıkıcıdır. Bazen mekanların enerjisi veya bizlere hissettirdikleri üzerine çok şey konuşulur, bu tür inançlar da tarihin ve kültürün derinliklerinden geliyor. Belki evdeki nem, hava akımı gibi fiziksel faktörleri ya da uyku düzenini de bir gözden geçirmelisin. Kim bilir, belki de o akrabanın söylediği şey sana şimdi böyle bir çağrışım yapmıştır sadece. Umarım bir an önce enerjini geri kazanırsın! ✨