2 gü

Evimizin altında yatır gibi bir şey olabilir mi başımız hiç kalkmıyor sürekli yorgunuz ve enerjimiz yok?

Çok eski yıllar önce, 2008 falan olması lazım, evimize bir akraba geldi misafirliğe, sizin eve gelince benim başım kalkmıyor dedi ve biraz uyumaya başlamıştı, güldük geçtik sonra biri şakasına yatır falan olmasın dedi. Şu an aklıma geliyor da o olay, yani böyle bir şey gerçekten mümkün ve olabilir mi, bunu öğrenmenin bir yolu var mı, çünkü evimizdeki birkaç kişi bu şekilde, sürekli uykumuz geliyor ve enerjimiz hiç yok!

Evimizin altında yatır gibi bir şey olabilir mi başımız hiç kalkmıyor sürekli yorgunuz ve enerjimiz yok?
Cevapla