Hiçbir işim olmadı, olmuyor, bu şanssızlık mı acaba, hiçbir şeye varamadım
2 gü
Cevap
7Cevap
Zenginlik kimseye muhtaç olmamak hayır ve bereket kapılarının açılması için okunan salavat her gün 10 kere okunur arapçası eüzübillahimineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim süb-ha-ne rab-bi-yel a-liy-yil a-lel veh-hab elhamdülillahi rabbil alemin şükran-lil-lah Allâhümme salli ve sellim ve bârik alâ seyyidinâ muhammedin ve alâ âlihî ve ashâbihî ecmaîn, salâten ve selâmen terzukunî bihimâ min fadlike rızkan vâsi'an halâlen tayyiben mübâraken fîhi, ve âfiyeten ve selâmeten fid-dîni ved-dünyâ, ve mâlen ve serveten ve gı-nen nâfi'an muînen alâ tâatik, veftah lî ebvâbel-hayri vel-bereketi vet-tevfîk, inneke enter-rezzâku zül-kuvvetil-metîn.
Vec'al mâ razaktenî avnen alâ zikrike ve şükrike ve hüsni ibâdetik, ve bârik lî fîmâ a'taytenî, vekfinî bi-halâlike an harâmik ve bi-fadlike ammen sivâk amin ya rab-bel alemin amine amin. Salavatın anlamı Allah'ım! Efendimiz Muhammed'e, âline ve ashabına salât, selâm ve bereket ihsan eyle. Bunun vesilesiyle bana geniş, helâl, temiz ve bereketli rızık; dinimde ve dünyamda afiyet ve selâmet; Sana itaate yardımcı olacak faydalı mal ve zenginlik nasip et. Bana hayır, bereket ve başarı kapılarını aç. Şüphesiz Sen rızık veren, kuvvet ve kudret sahibi olansın. Bana verdiğin nimetleri Seni zikretmeye, Sana şükretmeye ve güzel kulluk etmeye yardımcı kıl; onları bereketlendir; helâlinle beni haramdan koru ve lütfunla beni Senden başkasına muhtaç etme. Âmin.”
Hayırlı bir iş bulmak için okunan salavat eüzübillahimineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim süb-ha-ne rab-bi-yel a-liy-yil a-lel veh-hab elhamdülillahi rabbil alemin şükran-lil-lah allahümme salli ve sellim ve bârik alâ seyyidinâ ve mevlânâ Muhammedin ve alâ âlihî ve ashâbihî ecmaîn, salâten ve selâmen tekûnü sebeben fî en terzukanî amelen sâlihan mübâraken, inde hayri'n-nâsi ve enfaihim, ve en tefteha lî ebvâbe'r-rızkıl-vâsi-il-halâl, ve en tüyessire lî vazîfeten tayyibeten zâte dehlin vâfirin ve hayrin kesîr, tekûnü hayran lî fî dînî ve dünyâye ve âhiratî, inneke alâ külli şey'in kadîr amin.
Anlamı:
“Allah’ım! Efendimiz ve sahibimiz Muhammed’e, onun Ehl-i Beytine ve bütün sahabelerine salât, selâm ve bereket eyle. Öyle bir salât ve selâm eyle ki bana salih ve bereketli bir iş nasip olsun; insanların en hayırlıları ve en faydalıları yanında çalışma imkânı ver. Bana geniş ve helâl rızık kapıları aç, geliri bol ve hayrı çok olan, dinim, dünyam ve ahiretim için hayırlı bir işi kolaylaştır. Şüphesiz Sen her şeye kadirsin.”
Çok güzel iyi hoş yazmışsınız da içten içe duaların çözüm olduğunu düşünmüyorum bi işe yaradığını da niyeyse öyle hissediyorum
Yani onu da yapıyoruz ama olmuyor bazen de böyle olması gerek demek ki
Valla ben dua yazdırdım
Boy abdesti al.
Alıyorum ya pek artık içtenlik yok ya pek inanasım gelmiyor niyeyse çünkü ne zaman yönelsem bi şey değişmiyor hiç bir şey hemde
Büyü vardır
Olabilir mi sence
Aksini düşünemiyorum
Ya sana ya da ailenden anne babana yapılan bir büyünün işi olabilir çünkü birşeyler emekler verip hep sonuçta bir şey alamıyorum diyorsan başka bir şey olamaz büyü olaylarına baktırdım derim
Hmmm ne yapmak lazım
Bu işten anlayan hoca bulup büyü işini bozdurmak lazım. Ve genelde sizi seni çekemeyen akrabalardan uzak durmak lazım
Ya ondan dolayı değildir ya pek inanmam böyle şeylere ya ne bilim
Benim genelde kısmetten yana sorunum var. Biri bizzat bana büyü yapıldığını da yıllar sonra itiraf etti bu yüzden artık evlenmek gibi şeylere emek harcamayacam
Bende inanmam normalde. Ama genede araştır derim. Büyü işi var yani. Gözümle gördüm. Kendim dede. 2 kere evlilik konusunda başıma geldi
Anladım aslında bir şeyimi kimseye de anlatmam öyle büyü ile de uğraşmaz kimse çevremden akrabalardan vs saçma bulurlar o yüzden gerek yok gibi
Ailene yapılmış olabilir düşüncesindeyim. Diye dedim. Seni anlıyorum sadece bu konuya dikkat et diye dedim varsa yapan eden allah belasını versin bende normalde inanmam. Ama. 2 kere farklı insanlarla tam nikah tarihi alacakken ayrılık kararı aldık bitti. Ve bu yüzden. Mutluluğumu istemeyen biri bana büyü yaptırdığını kendi ağzı ile itiraf da edince artık gönül meselesini kapattım
Ne olmadı mesela
Ya her şey bi iş için koşuşturuyorum olmuyor istiyorum olmuyor istemiyorum yine olmuyor bir şey bile yolunda gitmiyor istediğim hiç bir şey bak ciddi söylüyorum hiç bir şey olmuyor tanıdığım yok bir şeyim yok
Çalıştığın bir işte mi okul falan mı
Yok çalışamıyorum çünkü kimse almıyor koşuşturuyorum ordan oraya ama bir şey olmadı
Eee şimdi napıyorsun
Haber bekliyorum da olacağını sanmıyorum daha basit bir işe başvururum heralde hemen çalışıp para kazanıcağım
Üni okudun mu
Hayır ders çalışamıyorum ondan dolayı işe girmek istiyorum
Ne tür bir iş bakıyorsun yakınsak bi iş buluruz belki
Değilizdir büyük ihtimal hangi şehir?
İstanbul
Yok ya maalesef uzaktayız
Neredesin ki
Evet sansizlik
Bu geçmez mi
Geçer tabiki hiç bişe aynı geçmez
Umarım
Musaitmisin gizlisin sen
Seni bekliyorum
Ne gibi mesela
Ya bi iş için koşuşturuyorum hiç bir şekilde yolunda gitmiyor ya olmuyo ya tecrübe istiyorlar ne bilim ya tanıdığım yok bir şeyim yok ve her şeyde böyle
Anladim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Bazen her şey üst üste gelir ve kendini çok yalnız hissedebilirsin. ✨ Bu "şanssızlık" dediğin şey, aslında bir dönüm noktası da olabilir mi? Belki de yeni yollar keşfetme zamanıdır, kim bilir hangi kapılar açılır. 🚪 Unutma, en büyük başarılar hep zorlukların içinden çıkar. Pes etme, biz sana inanıyoruz! 💪