5 gü

Nişanlımla görüntülü konuşma aceleye gelince tuhaf ve kırılmış hissetmem normal mi?

Benle nişanlım banyodaydık görüntülü konuşacaktık acele ettirdi illa çabuk git diye üç dakikalık işim vardı çabuk bizimkiler dışarda bekliyorlar falan dedi ben bu duruma çok sinir oldum bunu da aceleye getirmezsin yani duş al git dedim de neyse tam banyoya girdim tamam şimdi çıkacağım başka zaman artık dedi o kadar canım sıkıldı ki gerçekten

Nişanlımla görüntülü konuşma aceleye gelince tuhaf ve kırılmış hissetmem normal mi?
Cevapla