2 gü

Selamlar yeniyim merhaba demek yok mu ya?

Güncellemeler
2 gü
Siz şaka falan mısınız kendi resmimi neden koyayım arkadaşlar burası sanki resmi ortam mı daha yeni keşfettim burayı
Selamlar yeniyim merhaba demek yok mu ya?
Cevapla