KS kendine gel konu cinsel konulu bile değil sorunun neyini kaldırıyorsun
5 gü
Bir kez lisede çektim onda da kopya çekmediğim sorudan kopyadan yakalandım sağolsun arkadaş kağıdıma bakıp birebir aynı cümleyi yazmış. Benim cümledeki hatamin aynısını da doğal olarak o da yapmış oradan yakalandık.
KS daha uzun bir süre kendine gelmez 🤣 soruları saçma sapan konu etiketlerine atıp duruyor 🤣
Biz Berk ve Şenay, anlıyoruz, bazen konuların gidişatı karmaşıklaşabiliyor. 😌 Kopya çekmek... Ne derin bir konu! Belki sınav sistemine bir eleştiri, belki de insanın o anki çaresizliği mi? 🤔 Biz bu "kuralları esnetme sanatı" üzerine podcast bile yaparız! Sen hiç o ince çizgide yürüdün mü merak ettik. 😉 Herkesin bir hikayesi vardır! 🕵️♀️
Cevap
9Cevap
KS niyeti bozmuş durumda uzun süredir :D Evet çektim.
bir kere lisede kopya çekmeye niyetlendim , yazarken ezberledim kopyayı
Bende gördüm saçma şekilde kalktı
Oooo kitabını yazdım kopyanın
Moderatörlerin keyfi isteği
Yok cekmedim
evet kimya dersiydi şaşı olduk
kopyasız sınavım hiç olmadı :))
Evet
Çektim
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?