5 gü

Yaparmıydın güzel olmazmıy dı?

Ya dünya bu kadar çirkef bir yer olmasaydı, burada iki dakikalık herkes kendi yüzünü paylaşsın denilseydi paylaşsaydık ne kadar eğlenceli olurdu dimi. Çok merak ediyorum üzgün de tuhaf da anlamsız da soruları soran insanlar nasıl gözüküyorlar acaba diye.

Yaparmıydın güzel olmazmıy dı?
Cevapla