4 gü

Sizce hayatın özü gam keder çekmek olabilir mi?

Yani insanlığın en önemli yapısal özelliği, hayatı özümsemek için bir anlam arayışında olmasıdır. Bu anlamı hangi şeyde buluyorsunuz? Hepimiz hayatımızı belli başlı zorlukları aşmak için mi yaşıyoruz? Her zaman bir adım ilerisi var. Okuldayken şu okul bir bitsin... mezun olayım. Mezun olunca bir iş bulayım da sonrası tamam... işin oluyor, başka dertler... her şeyi bırak köye git yerleş, orada da kendine kafaya takacak dert, çözecek bir problem bulunuyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Sizce hayatın özü gam keder çekmek olabilir mi?
Cevapla