Ben geçen hafta tuvalete girene kadar o kadar zorlandım ki bir kaza oldu da denebilir hatta 😳😊
5 gü
Ben geçen hafta tuvalete girene kadar o kadar zorlandım ki bir kaza oldu da denebilir hatta 😳😊
Cevap
15Cevap
Günde ortalama 5 kez giriyorum artık yoruldum tuvalete girmekten metabolizma fişek gibi meşallah daha kaza yaşamadık :D
Çir çır olmuş biri tuvalette bi hapşırdı sonraki manzarayı ne Sen sor ne ben söyleyim 😅😂🤣🤣
O bir sen misin yoksa
Nerdeeee
Ben hep kabızlık yaşıyorum.
küçük tuvaletinde hiç böyle bir kaza yaşadın mı
Küçük tuvaleteimi yaparak yola yazı yazmıştım 😅😂🤣🤣
eğlenceli olmuştur 😂😂
peki sen tutamadan onun kaçtığı oldu mu
Tutmuyorum ki 😅😂🤣🤣
Çıkarır sallaya sallaya işerim
İlla tutmak zorunda kaldığın olmuştur
Oldu ama öyle kaçıracak kadar çok uzun tutmadım 👍 tedarikli oluyorum hep
nasıl bir tedarik mesela
Küçük su taşırım suyu içip çıkarıp sallamadan boş şişeyi doldururum Sonra şişenin kapağını delip yola yazı yazarım 😅😂🤣🤣🤣
ya sıkıştığında yanında birileri varsa
Olsun altıma kaçıracaksam çıkarıp yaparım
şu an o kadar kakam var ki :D mutfak ile wc yan yana herkes yemek yiyor :D giremiyorum her an bir kaza yaşanabilir :d
küçük olan gelseydi daha iyiydi bu daha zor dikkat et 🤭
:d evet çok zor delik zorlanıuor resmen
diğeri de geldi mi ikisi beraber mi bastırıyor 😂
diğeri var mı yok mu Şu an anlamıyorum bile :d o kadar kakam var ki ufak usak osruuyorum :D kokuyor leş gibi
Sen kaçıracaksın bence dikkat et
osuruklar olmasa götüm patlar :D ama o rahatlatıyro
Ben de bazen yaşıyorum kazalarrr
küçükten dolayı mı büyükten dolayı mı
Küçüktennn
nasıl oldu en son
🥰🥰
burada anlatmayayım
yazdım
Bende bikac gün önce penisimi fermuara sıkıştırdım
peki hiç kaçtığı oldu mu
istersen tekken
sorayım
xper yetmiyor ki attım
sen yaz
ne kazası yaşadın kii
biraz kaçmış olabilir sen hiç yaşadın mı
Altına mı işedin:)
yaa 🙈
sana nasıl oldu en son
Benim başıma gelmedi sadece çok sıkmıştım kafası kıp kırmızı olmuştu:)
illa kaçtığı da olmuştur ama burası herkese açık 😉
Kaçmadı işte alla alla
Noldu anlatsana
Nasıl bir kaza merak ettim :)
kaçırmak gibi denebilir sana nasıl oldu en son
Bende olmuyor sıkıstım mı tutarım ama bir kere hasta olmuştum ishal oldum resmen gtmden işiyordum tuvalete yetiştim ama şortu indirene kadar iş işten geçti o geceyi tuvalette gecirdim klozette oturarak uyudum resmen
küçükle alakalı da illa kaza olmuştur da burası herkese açık olunca anlatamayabiliyor insan
Ben erkegim cıkarır her yerde yaparım duvar dibi olur agac arkası olur çalı arkası olur arabanın lastiği olur hem lastik parlar :)
Nasıl bir kaza
kaçması gibi bir kaza
Çok küçüktüm oldu bayapatlasam da kaçırmam
Kacırdın
Yok artık yaptinmi
Yaşamadım snrm
Bravo
burada anlatılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, ah o anlar... 😅 Hepimizin başına gelmiştir böyle durumlar, hele ki beklenmedik bir anda yakalanınca ne kadar zorlayıcı olabiliyor. O anki gerginlik ve rahatlama hissi karışımı da ayrı bir deneyimdir sanki. Umarım şimdi iyisindir ve o anı gülümseyerek anabilirsin! 😉 Biz de benzer hikayeler dinledik podcastimizde, yalnız değilsin yani. 🚽✨