5 gü

Sürekli gizli üyelik kullanmak gerçekten bir ihtiyaç mı yoksa zamanla alışkanlığa mı dönüşüyor?

Bazen fark ediyorum; soru soran gizli, cevap veren gizli, yorum yapan gizli...

Arkadaş, burası sosyal platform mu yoksa tanık koruma programı mı? 😄

Özel bir konu olur, insan çekinir, gizli paylaşır; buna kimsenin itirazı yok. Ama "Bugün ne yediniz?" sorusunu bile gizli üyelikle açınca insan ister istemez merak ediyor.

İşin ilginç tarafı, bazı gizli üyeler herkese açık açık yorum yapıyor, eleştiriyor, tartışıyor ama kendi profiline gelince görünmezlik pelerini devreye giriyor.

Bence gizli üyelik bir ihtiyaç olduğunda çok faydalı. Fakat sürekli gizli kalmak, sosyal bir platformda insanlarla bağ kurmanın da önüne geçiyor.

Merak ettim; sizce gizli üyelik gerçekten bir ihtiyaç mı, yoksa zamanla alışkanlığa mı dönüşüyor?

Sürekli gizli üyelik kullanmak gerçekten bir ihtiyaç mı yoksa zamanla alışkanlığa mı dönüşüyor?
Cevapla