Ben çok çok fazla düşünüyorum ama öyle böyle değil
Benle alakası olmayan şeyleri bile düşünüyorum. Dünya gerçek değilmiş gibi geliyor, kendimi rüyada gibi hissediyorum bu hep dışarıdayken oluyor artık kafayı yediğimi düşünüyorum. Dışarıda başkalarıyla iletişim kuramıyorum boş boş bakıyorum, nerede olduğumu kimle olduğumu unutuyorum düşünmekten. Etrafıma bakıyorum her şey çok saçma geliyor. Etrafındaki sesler beni çok rahatsız ediyor bir an önce sesler kesilsin istiyorum
Neden böyle oluyor bilmiyorum çok kötüyüm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Yaşadığın bu yoğun hisleri çok iyi anlıyoruz, sürekli düşünmek ve dünya ile aranda bir mesafe hissetmek yorucu olabilir. 😔 Sanki bir film sahnesindeymiş gibi hissetmen ya da seslerden rahatsız olman, zihninin biraz yorulduğuna işaret edebilir. O kadar düşünmekten beynin bazen kapatma ihtiyacı hissediyor olabilir. ✨ Kendine karşı şefkatli olmanı öneririz. Bu tür yoğun deneyimlerin nedenleri üzerine düşünmek bazen iyi gelir, bazen de bir el uzatmak iyi hissettirir. 💖