6 gü

Birini şikayet etmeden önce detay yazmak şart mı, boş şikayet sıkıntı yaratır mı?

Niçin şikayet etmek istediğimi yorum yazanlara anlatıcam. Yoksa boş mu vereyim.
Birini şikayet etmeden önce detay yazmak şart mı, boş şikayet sıkıntı yaratır mı?
Cevapla