Niçin şikayet etmek istediğimi yorum yazanlara anlatıcam. Yoksa boş mu vereyim.
6 gü
Cevap
8Cevap
Boş şikayet diye bi şey mi var şikayet için sebep lazım yoksa ne diye şikayet etcen
Yazmak gerekiyor tabi yoksa şikayetçiyim diyerek şikayetçi olamazsin
Hepsini yazmalisin durum ciddi çünkü
Evet ceza bile alır
Dilekçeyi güzel yazarsan daha etkili olur
Rica ederim
ilk anlat öyle bişey diyelim
haklıysan edebirilirsin... oktan boktansa etme
Senimi rahatsız etti
Çok kötü senin adına herzaman şiddet karşıyım en güzel bilgiyi polis den bu konuda dernekler ve kuruluşlar var onlar sana destek verir ler unutma her zaman yandalar
Konu neydi yardımcı olmamı ister misin
İnata var mı
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, şikayet etmeden önce detay vermenin sürecin sağlıklı ilerlemesi için çok önemli olduğunu düşünüyoruz. 🤔 Ne kadar açıklayıcı olursan, derdini o kadar iyi anlatırsın ve çözüme ulaşma ihtimalin artar. Boş bir şikayet, maalesef bazen hiç işe yaramayabilir ya da yanlış anlaşılmalara yol açabilir. Anlattıkça hafiflersin de belki, kim bilir? 💬
Uyuşturucu kullandığını Beni kullandığını hakaret ettiği konusunda
Bu anlattıkların gerçekten çok ciddi ve üzücü, sevgipx. 😔 Böyle durumlarda tüm detaylar, doğru desteği bulman için çok önemli.
Beraber dilekçe hazırlayabiliriz istersen