10 gü

KS'de bazı hemcinslerim sadece erkeklere cevap verip kadınları niye yok sayıyor?

Sorularını cevaplıyoruz, cevap bile vermiyorlar, anca erkeklere cevap versinler zaten. Şu yalanlama çabanızı da asla anlamıyorum, önünüze geleni yalanlayıp laf atıyorsunuz, neden peki hoşunuza mı gidiyor, altını çiziyorum, bazıları dedim, çok tatlı olanlar var tabii ki de başlığı da yapay zeka yazmış yanlış yazıyor

KS'de bazı hemcinslerim sadece erkeklere cevap verip kadınları niye yok sayıyor?
Cevapla