5 gü

Neden kötüler daha mutlu ve şanslı görünürken iyiler sürekli sınanıyor gibi hissediyorum?

Mesela tanıdığım var yalan yere yemin eder gerekirse Kur'an'a bile el basar, işi gücü yalan, alkole de kullanır ama her işi kolay oluyor. Ben mesela dua ediyorum, zikir çekiyorum, tövbe ediyorum, benim sıkıntılarım büyüyor, ona bakıyorum seviliyor, ben sevilmiyorum. Bakıyorum ona, istediği oluyor, güzel nasipleri oluyor, ben neye elimi atsam kuruyor. YOLUMDAN ŞAŞMAK İSTEMİYORUM AMA NEDEN BÖYLE
Neden kötüler daha mutlu ve şanslı görünürken iyiler sürekli sınanıyor gibi hissediyorum?
Cevapla