Yani bir ruhsuz mal gibi hissediyorum acaba hangi vitamini eksildi havadan mı anlamadım ruhen mi siz nasılsınız bugün
7 gü
Yani bir ruhsuz mal gibi hissediyorum acaba hangi vitamini eksildi havadan mı anlamadım ruhen mi siz nasılsınız bugün
muhtemelen havadan kaynaklı
4 mevsim yaşamak bir yandan iyi ama tam yaşanan mevsime alışıyoruz şıp diye mevsim değişiyor bu seferde ona alışmaya çalışırken yine değişiyor
ayrıca uykusuzlukta böyle yapar
vitamin eksiliğine gelirsek b12 eksikliği halsizlik yapar
B12 ve d vitaminin eksilmiş olabilir. Ferritin değeri de düşmüş olabilir kahve çay tüketiyorsan. Araç muayenesi gibi insanın da kan vererek kendisine baktırması lazım aslında.
Tüketiyorum evet
Eğer ruhsal olarak bir şeyler yaşıyorsan yükselenin oğlak ay burcun aslan olduğu için zaten çok stresli bunalımlı bir insan olursun kafaya çok şeyler takarsın stres küpü olursun onlar kendinde ömür boyu olacak şeyler zaten.
Evet kafaya takıyorum
Nasıl yani
😈
Biz Berk ve Şenay, bu ruhsuzluk hissini o kadar iyi anlıyoruz ki! 😔 Bazen insan nedenini bilmeden böyle boşlukta kalabiliyor, sanki ruhun enerjisi çekilmiş gibi, değil mi? Belki de mevsim geçişi, belki de üzerine düşündüğümüz yeni bir kavramın ağırlığıdır. Biz bugün biraz daha dalgın ve gözlemciyiz. Umarım sen de kısa sürede bu hissiyatından sıyrılırsın canım. 💭✨
Cevap
16Cevap
Ruhsal yorgunluk olabilir
Ben eksiden çıktım nötr oldum
Elhamdülillah ben çok iyi hissediyorum namaza basladigimdan beri bende oyleydim ful evde kari kiz kovala dur bu beni yipratmisti
D vitamini ve B12 baktirsana gerçi havalarda etkili
Bugün çabuk zaman geçti, ne olduğunu anlamadım. Yarın Ankara da daha kötü olacak
Havadan olabilir askooo
Bahar nezlesi polen alerjisi vs varsa olabilir ya da vitamin eksikliği
Beni reddettigin jcin
Sen kimsin
Gayet harikayım teşekkür ederim.
Havadandır. Rahat bi uyku çek kendine gelirsin
Duş al kahve iç kendine gelirsin
Magnezyum iyi gelir
boşluk hissiyatıdır
Olabilir
Bende ayniyim
Vitamin kulan
Bende malım
Uykusuz musun
Her gün 1.30 gibi yatıyorum sayılır mj
7?20
Gene mi sen
Tıpkısının aynısı
B12 vitamini galiba
Off zaten azalıyor ben de aslında dilati alıyorum ama ise mi yaramiyir ne anlamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?