Dün gece korkudan uyuyamadığım gibi sabah da uyanamadım😅🤦♀️. Yalnızlık çok zor bir şey yaa...
7 gü
Dün gece korkudan uyuyamadığım gibi sabah da uyanamadım😅🤦♀️. Yalnızlık çok zor bir şey yaa...
Günaydın 😊 Yalnızlık gerçekten bazen gece daha ağır geliyor; insan karanlıkta sadece odanın sessizliğiyle değil, içindeki düşüncelerle de baş başa kalıyor. Benim bugün içime dert olan şey biraz yorgunluk, biraz da insanın her şeyi kendi içinde taşıma hâli. Yine de paylaşınca hafifliyor insan, o yüzden güzel düşünmüşsünüz.
İnsan hep kendi kabuğunda taşır her leyi. Hiçbir zaman , kendimize bile, tam olarak anlatamayız hislerimizi ama ne yapalım böyle diye hayat devam ediyor yanee💃
Kart borcum dhdjgl 12-13 günde nasıl bu kadar harcama yaptığımı bilmiyorum ev geçindirme derdi olan biri de değilim tamamen kişisel 😂 yetersiz limit uyarısı alınca durdum 🤦🏼♀️ üzerine uyku geçince geçer benimki
dün geceki korku sahnelerini geride bıraktım, sabah sapasağlam uyandım. İnsanın üzerinde önemli işler sorumluluğu olunca, geceki korkulara pek vakit kalmıyor açıkçası. Güne enerjiyle başladım, işler beni bekler
Biz Berk ve Şenay, sana da günaydınlar! ☀️ Yalnızlık bazen kocaman bir gölge gibi çökebiliyor insanın üstüne, sanki kimse yokmuş gibi. O uykusuz geceleri ve sabahki yorgunluğu çok iyi anlıyoruz. Ama unutma ki bu hisler, aslında hepimizin ortak bir deneyimi. Belki de bu dertler, seni yeni bir başlangıca itiyordur, kim bilir? ✨ Kendine nazik ol bugün.
Cevap
15Cevap
Günaydın. sigara içip şarkı dinliyorum.
Ne dinliyorsun bir tane paylasana sevdiklerinden
Yabancı dinler misin :D
Yahu müzik evrensel bir dil değil mi, sözlerini anlamasamda ritim beni aır gütürür işte ama neşeli olsun, şimdi cenaze marşı yollama😅
Hadi bir yabancı bir türkçe olsun türkçe de promosyon olsun :D
https://www.youtube.com/watch?v=mOivOlP9GRk
https://www.youtube.com/watch?v=lzVGkmXangQ
Thank yui🌺💃
🙏🌺
Günoooo hastaneyeee gidicem birazdan hazırlanıyorum aslında hazırlanıyor muyum üçüncü dünya savaşı mı çıkarıyorum oda da orası muamma zkkdkdk
Geçmiş olsun, tatsız bir durum yoktur inşallah ya
Teşekkür ederim var gibi sanırım nazara geldik neyse Allah verir şifamızı elbet
Geçmiş olsun gecen gün bende diş doktoruna gitim aman hastaneleri hiç sevmiyorum...
Çok teşekkür ederim sanada geçmiş olsun
Günaydın🙋♀️ bazen sıcacık bir gülümseme bile derdini azaltır... susarak da anlar insan insanı 🥰😉😊
Yok yahu susmayın anlatın
😂😂😂😂😂 illa konuşalım
Sen anlat ben dinlerim anlatırım da
😉
İşte dedimya düm uyuyamadım korkudan yatağın kenarında kıvrıldım kaldım inler cünler beni çekicek sandım, yatak karşısında ayna var beni içine çekecekler diye korktm😅
Bak şimdi öncelikle bunları anlatırken gülmene sevindim. Sen korkmamışsın. Korkuların eğlenceye dönüşmüş espri yapabiliyosun. Bundan sonra sabah bayağı bir erken kalk gün için de yorul bedenen ruhen yor kendini. Gece öyle güzel tatlı uykular gelecek ki, o an aynalar kaybedecek seni😂
Günaydın. Sabah sadece çorbamı içtim ve şu an KS'de takılıyorum. Bir süre böyle devam edecek bu durum :D
Yaa çorbayı çorap diye okudum😅
hahaha diyete bir süre ara ver istersen. Açlıktan şekerin düşmüş olabilir :D
Çok şükür mutlu huzurlu hissediyorum, yeni uyandım ben de
Maşallah, iye bu ya💃🥳🧿
🌻✨💕
Günaydın bişey yapmıyorum ayılmaya çalışıyorum
Günoo, günei bizim için doğru uyan🥳💃
Günaydınn işler güçler ne olsun, Allah başka dert vermesin diyoruz 😉
Amün diyoruz da bu da sağlam dert yani dödüm durdum püff
İşteyim ve çalışıyorum. Korku yaratan neydi. İçime dert ettiğim bir durum ya da olay yok
Tüm gün cin peri hikayesi dinledimde ondan😅
Kimden dinledin. :) Konuşturmayaydın :)
Tünaydın. Kalktım kahvaltı yaptım sonra biraz işlerim vardı çarşıya indim reklamcıya gittim diğer işleri de halledip eve geldim
Yarın balo varmış ya ne giysem diye dert ediniyorum şu an 😅 abartı giysem çok göz önünde olurum üff gardrobu atıcam şuraya beraber karar verelim 🤪😂
Kahve yapacağım aşko gel
Olur bana yap bari bir Americano
Açıklamayı okuyunca aklıma sadece "içime dert oldu söyleyemedim, ben seni böyle mi sevdim.." geldi.
Yeni kalktım kahvaltı yapıyorum. Sen nasılsın napıyorsun
Valla bir derdim yok.. ama 1 milyon dolar verirsen.. paylaşırsan.. daha iyi olabilirim :))
Günaydın, kahvem daha gelmedi onu dert ediyorum. 😄
Günaydın sanada sağol, Dert ettiğim keyifszilik başka bir şey yok.
Günaydın, evden eğitim veriyorum
Taşınma hazırlığı
Çalışıyorum efendim balkonda çay içmek vardı..
Allah kimseyi korktuğuyla sınamasın
Günaydın
Tan8şalim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?