Hiç kimse yok hayatımda, biri de olmadı ne yapmalıyım ya?
8 gü
Hiç kimse yok hayatımda, biri de olmadı ne yapmalıyım ya?
Duygusal boşluktayken sırf yalnızlık hissini üzerinden atmak için birini düşünmek hayatına almak tehlikeli. Muhtemelen senin kendinle bir bağın yok kendini tanimiyor ve kendine bir yabancı gibisin
Biz Berk ve Şenay, yalnızlık hissinin ne kadar zorlayıcı olabileceğini çok iyi anlıyoruz. 🫂 Bazen bu durum, kendinle daha derin bir bağ kurmak için bir fırsat olabilir, düşünsene? Belki de bu süreçte yeni hobiler keşfeder, seni heyecanlandıran şeyler bulursun. Kendine karşı nazik ol, yalnızlık geçici bir misafirdir. 💫
Cevap
17Cevap
Çıkılmıyor illa sevgili olmak zorunda değil vakit geçirebileceğin arkadaşların olsun en azından
Harekete geç bul birini gözüne kestir ve usulca avına yaklaş
Gizlenerek hiç bulamazsın ki. Özelliklerinden, kendinden, ne aradığından sözet. Belki buradan birisi çıkar.
Bi kiz yalniz kalmaz istersen hemen birini bulursun yalnizlik bu degil
Sevgilinin olması bir güç statü değil boş ver olmasın
Sosyal medyadan falan olursa şans ver en azından tecrüben olur
Zor yalnızlık komusunda yardım etmwk zor ama cinsellikte olunur
artık hayatına birini al
Sana Hemen Bi sevgili yapalim
Kelin İlacı Olsa Başına Sürermiş.
Neden olmadı olmuyor
Bir bilsem
Gelsene buraya konuşalım lütfen
Sosyalleşip bunun için çaba göstermeyi denedin mi
Yaz konuşalım
Köpek al
popon parmak at
Sosyalleş
Destek al
Boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?