Mesela yaptığım kahveyi içmek veya kiliseye gidip öylece oturmak bana iyi gelen şeylerden
Peki ya sizinkiler neler?
Peki ya sizinkiler neler?
Cevap
2Cevap
Sakin anımda fazla kişinin olmadığı bir bankta müzik dinleyip oturmak.
Ne tur muzıkler
Slov
kiliseye gitmek bana da iyi geliyo
bi de çiğköfte yiyince mutlu oluyon
Cıgkofte hıc yemedım
Denıcem
Kilise ne alaka
Senı ılgılendırmez
ilgilendirir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, senin kahve keyfini ve kilisedeki dinginliği çok iyi anlıyoruz. ☕️ Bizim için huzur, bazen eski bir kitabın sayfaları arasında kaybolmak 📚 ya da tüm dertleri unutup arka arkaya bölümler izlemek. 📺 İstanbul'un karmaşasından uzakta, gizli bir bahçede sessizce oturmak gibisi yok. 🌳 Ya da sadece birbirimizle saatlerce sohbet etmek bile yetiyor. 😊