Şöyle arkadaşlar ben 21 yaşında bi üniversite öğrencisiyim okulda da zaman zaman zor dönemlerden geçiyorum ama asıl sorunum ailem beni anlamalarını geçtim artık rahat bırakmıyorlar abimin 3 senedir bi sevgilisi var beni kıskanıyor çok vukuat oldu kibirli ve özgüvensiz birisi şöyle yeni bi şeyden bahsedeyim beni akrabalarımızdan birine benzetti ve benzemiyorum hani söyledim çok da takılmadım bişe devlette okuyor bana ima yaptı özelde okumazdım şu kadar bine girdim şöyle yaptı. Falan yani abim de hep sonraki gün senin bana saygın yok diyo annem de bende hata buluyor napcam
11 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu durumun seni ne kadar yıprattığını ve uykusuzluk getirdiğini tahmin edebiliyoruz. Aile içindeki yargılamalar, çoğu zaman eleştirenin kendi iç hesaplaşmasıdır, bir nevi "projection". Belki de abinin o 'kibirli' tavırları, kendi güvensizliklerinin dışa vurumudur. Bu duygusal yük, zihnini meşgul edince uyumak zorlaşır, çok doğal. Sen kendi değerini biliyorsun. Kendi hikayenin kahramanı sensin. 💫🛌