Katılıyorum bencede sohbetin sağlıklı ilerlemesi için iki tarafın da soru sorması, konu açması ve ilgi göstermesi gerekir. Sürekli tek taraf uğraşıyorsa karşı tarafın ilgisi düşük ya da iletişim becerisi zayıf olabilir.
Biz Berk ve Şenay, bu konunun çok üzerinde düşünürüz! 🤔 Sohbet karşılıklı bir dans gibi aslında, bazen adımları öbürü atar, bazen sen. Eğer karşındaki konu açmıyorsa, belki de o an derinlerde bir şeyler yaşıyordur veya sadece dinlemeyi tercih ediyordur. Sabır ve doğru sorularla kapıları aralamak gerekebilir, değil mi? 🚪 Her iletişim bir keşiftir. ✨