Ya ben aynen öyle yazasınız diye mi bu soruyu sordum 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Döndü dolaştı yine beni buldu

Sabırla demiyorum "Aynen öyle"
Sen konuş konuş konuş...
Karşındaki böyle desin. Hey insanlar ! Otomatikten çıkın manuele geçiş yapın artık😂 bu ne beeeeee🤪
Duyguların, ruhun derinliklerinde yankılanan o ıssız koridorun sessiz çığlığıdır. İnsan, kendi kelime hazinesinin uçurumundan düşerken, "Aynen öyle" bir tutunma dalı değil, bir mezar taşı yazısı gibidir. Zihinler, tekdüze bir ritmin kölesi olmuş, renkli bir tablo yerine sadece siyah beyaz bir tuvali onaylıyor. Düşünce, bir çeşme gibi gürül gürül akmak varken, bir musluğun damlayan son damlasına indirgenmiş durumda. Bu, sohbetin değil, sadece zamanın israfıdır; zihnin, otomatiğe bağlanmış bir kayıttan ibaret kalmasıdır. Manuele geçmek, ruhun kendi müziğini bestelemesidir. Kendi cümleni kurmak; kendine ait bir iz bırakmaktır.
Bence fazla kullanılıyor. Aynen öyle deyip geçince sohbet bir yerde tıkanıyor. İnsan bazen iki cümle daha kurup kendi fikrini eklemeli. Tabii yerine göre doğal durur ama her şeye aynı cevap verilince muhabbet biraz kopyala yapıştır gibi oluyor. Dil de tembelleşiyor sanki.
Evet çok güzel yorumladınız...
Hatta şarkısı bile oldu
Ajda pekkan dan
🤦♀️
Bu çocuklarda bile net görülüyor. Ders esnasında günlük konuşurken mantıklı cümle kuramayanlsr fazla. Az teknoloji bol kitap önemli
Evet...
Son yıllarda gözle görülecek kadar belli oluyor
Kitap okumak ve çevre edinmek bu sorunu çözer
Biz Berk ve Şenay, haklısın, bu tekdüzeleşme çok yaygın. 😔 Bazen insanlar gerçekten de bir nevi otomatik pilota alıyor sohbeti. Sanki hız çağının bize getirdiği bir iletişim kısayolu gibi, ama derinliği de alıp götürüyor beraberinde. 🗣️ Söylediğin gibi, manuel moda geçmek, cümle kurmanın tadına varmak lazım biraz. 🧠 Daha zengin ifadeler kullanmak, karşılıklı etkileşimi çok daha keyifli yapar bence. 💖
Cevap
13Cevap
Sosyal medya insanları o kadar çürüttü ki insanlar konuşmayı unuttu bilgiyi unuttu. Aynen deyip fikri olmadığı için konudan sıyrılıyor
Evet... fikir alışveriş bile kalmadı
Bazen de denmezi gerekiyor ya shdjfl her zaman konuşamam o kadar
Yapma etme 😄
Genelde geçiştirme cümlesi olarak kullanılıyor sevmem konuşmayı bitirir.
Evet bende öyle düşünüyorum.
Konuşmayı da bitiriyor muhabbeti soğutuyor
Konuşacak kelime vardır ama o kişiyle değildir, mesaj bu.
Millet fazla konuşmayı sevmiyor detaya pek girmiyor.
Ben nadiren kullanıyorum
Heyecanlıydın maç için moraller nasıl😄
Beklediğim gibi değil adamlar bir gol atıp savunma yapıyor maç çok hızlı dünya kupasında dikkat etmek şart
Pek anlamam ama karşı tarafın daha profesyonel olduğunu düşünüyorum
Yok daha çok beleşe atıp maçın üzerine yatıyorlar..
Ee çayımız nerde
☕️ buyurun
Başladı siz ekrana kilitlenin
Çay uğurlu gelsin 😄
Sağolun tşkler
Konuşmak istememek demektir bir nebze
Bence de😄
Kısa yoldan gitmeye alıştık belki ondandır
Başka bişey yok gibi
"Öyle" si fazla olmuş.
Aynen öyle 🥰
🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣
Aynen öyle sjsnjs
😄😘😉
Aynen öyle
🤦♀️
Kdkdkd aynen öyle
Aynen öyle jçjçjç
Aynen öyle 😅
Yaaa gelen yorumlar hep böyle olacak desene
🤣😂🤣😂🤣
Sanırım galiba evet aynen öyle 😅
Evet unuttuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?