9 gü

😄"Aynen öyle" cümlesi sizce de fazla kullanılmıyor mu. Konuşmayı unuttu millet?

😄Aynen öyle cümlesi sizce de fazla kullanılmıyor mu. Konuşmayı unuttu millet?

Sabırla demiyorum "Aynen öyle"

Sen konuş konuş konuş...

Karşındaki böyle desin. Hey insanlar ! Otomatikten çıkın manuele geçiş yapın artık😂 bu ne beeeeee🤪

Güncellemeler
9 gü
‼️‼️‼️‼️‼️
Ya ben aynen öyle yazasınız diye mi bu soruyu sordum 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Döndü dolaştı yine beni buldu
😄"Aynen öyle" cümlesi sizce de fazla kullanılmıyor mu. Konuşmayı unuttu millet?
Cevapla