Merhaba,
35 yaşında bir kadınım ve bir mobilya üretim atölyesi işletiyorum. Yaklaşık 40 çalışanım var ve iş yerimde en düşük net maaş 50.000 TL.
Geçtiğimiz günlerde bazı çalışanlarımın sürekli hasta olduklarını söyleyerek rapor aldıklarını, ancak aynı günlerde başka işletmelerde ücret karşılığı çalıştıklarını kesin olarak öğrendim. Konu bir söylenti değil; elimde bunu doğrulayan belgeler ve kayıtlar var.
Açıkçası beni rahatsız eden ek gelir elde etmeleri değil, rapor alarak işe gelmeyip aynı zamanda başka yerde çalışmaları ve bunu bilinçli şekilde gizlemeleri. Bu durum güvenimi tamamen yok etti.
Bu çalışanlarla yollarımı ayırmayı düşünüyorum. Sizce bu konuda fazla sert mi davranıyorum, yoksa güven ilişkisini bozdukları için işten çıkarılmaları normal mi?
35 yaşında bir kadınım ve bir mobilya üretim atölyesi işletiyorum. Yaklaşık 40 çalışanım var ve iş yerimde en düşük net maaş 50.000 TL.
Geçtiğimiz günlerde bazı çalışanlarımın sürekli hasta olduklarını söyleyerek rapor aldıklarını, ancak aynı günlerde başka işletmelerde ücret karşılığı çalıştıklarını kesin olarak öğrendim. Konu bir söylenti değil; elimde bunu doğrulayan belgeler ve kayıtlar var.
Açıkçası beni rahatsız eden ek gelir elde etmeleri değil, rapor alarak işe gelmeyip aynı zamanda başka yerde çalışmaları ve bunu bilinçli şekilde gizlemeleri. Bu durum güvenimi tamamen yok etti.
Bu çalışanlarla yollarımı ayırmayı düşünüyorum. Sizce bu konuda fazla sert mi davranıyorum, yoksa güven ilişkisini bozdukları için işten çıkarılmaları normal mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer