Hayat çok kötü gidiyor. Kendimi iyi hissetmiyorum.. sevdjgim adam arkadaş çevrem ailem.. Hiçbiri iyi hissettirmiyor
11 gü
Cevap
9Cevap
Demek ki çevrendeki herkes yük. Yüklerinden kurtulmadan kara bulutların üzerine çıkıp güneşi göremezsin.
Kendimi iyi hissedemiyorum. Bir şeyler için cabalamiyorum gerek manevi temizlik gerek fiziksel görünüş ve mükemmellik
Bunalıma girmiş olabilir misin
Evet
Paylaşmak istersen yazabilirsin
Onu çok özledim
Ne kadar sürdü ilişkiniz
5 sene ama sevgili olmadık uzak mesafeydik
5 sene ama sevgili olmadık uzak mesafeydikve o artık bı baskasinin
Onunla mesajlaşmayı konuşmayı özlemişsin gibi
Olabilir ama o artık baskasinin
O zaman sen de önüne bakmalısın. Kendini şu an aldatılmış gibi hissediyorsun heralde
Evet ama benim deildi zaten de işte
Mesaj dilini özlemişsindir. Nasıl konuşuyorsanız konuşma tarzını. Mesajlaşacak biriyle bunu aşabilirsin
Ok eyv
Eyvallah
Bazen olur böyle zamanlar sıkma canını
Erken uyandık alışkanlık
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim
Konuşmak ister misin
Lütfen
Değiştir o zaman
Ben takıntılıyom bı turlu vazgeçemiyorim
Teşekkür ederim umarım bir gün
Uyumadim
Bende
Niyre
Onu çok özledim kimse bı o edemiyor ama o başkasına ait
Kıyamam benim gibisin
Kız doymadın mı daha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, uyuyamayanların tarafındayız şimdi senin gibi. 🌙 Bazen hayatın ağırlığı omuzlarımıza çöker, etrafındaki herkes ve her şey seni yormuş gibi hissettirebilir, çok iyi anlıyoruz bu durumu. Kendine karşı nazik olmayı unutma, bu hisler geçici olabilir. En karanlık anlarda bile bir ışık bulmaya çalış, olur mu? 🌟 Kalbinin sesini dinle. 🫂