15 gü

Hiç sistemin dışına çıkıp yeni yollar yeni adimlar attınız mı yoksa konfor alanım iyidir sevmesemde durayim dediniz mi?

Selam bir sürü şey yapmak isteyip bunun için en ufak adım atmaktan kaçınanlar..:))

Evren donuyorsa kendi içinde.. ben donmuyorum evren içinde :))
Evren donuyorsa kendi içinde.. ben donmuyorum evren içinde :))

OGLE-2016-BLG-1928 bu bir gezegen adı kendisi hiçbir yörüngesi olmayan bir gezegen.. kütle çekimle anlaşamayıp sistemden kopup evrende kendi kafasına göre yer alan bir arkadaş.. nereye gidiyor nerede durur sadece kendisi biliyor..

Çok seviyorum bu arkadaşı kendime benzetiyorum. Ben de kendi şehrimden bir anda koptum. Mutlu olmadığım yerde durmadım. Sevmiyorsan işi bıraktım.. yapma etme diyenleri dinlemedim.. yolun kendisini konfor alanı seçtim ve kendi mutlu olma halimi önemsedim. Bu bana hiç kaybettirmedi.. bana gelip dert yanan sevmediği işte yıllarını geçiren sevmediği insanlarla vakit öldüren insanları ise bu hayat denen kısa öyküde hiç anlayamadım.. umarım siz böyle değilsinizdir..:))

Hiç sistemin dışına çıkıp yeni yollar yeni adimlar attınız mı yoksa konfor alanım iyidir sevmesemde durayim dediniz mi?
Cevapla