Bana istek attı kabul ettim şimdi bana yürüyor gibi, emin değilim ne yapmam gerekiyor diş hekimleri pek çapkın, bugün bana yürüyen yarın başka hastasına yürür sonuçta
14 gü
Bana istek attı kabul ettim şimdi bana yürüyor gibi, emin değilim ne yapmam gerekiyor diş hekimleri pek çapkın, bugün bana yürüyen yarın başka hastasına yürür sonuçta
Sevgilin olduğunu ima et, yazarsa kusura bakma sevgilim var ve bazen mesajlarımı görüyor. Yanlış anlamazsan hasta-doktor konuları dışında bir şey konuşma istemiyorum de.
Çok mantıklı öyle yapacağım ama yani gitmeye korkuyorum tedavim yarım kaldı ne yapacağım bilmiyorum doktorun yanındaki asistan kız benim yakın arkadaşım geçen sohbet ediyordum tedaviye başlamadan önce herkes evleniyor diye konuşuyorduk bizi dinlemiş arkadan gelip ben seninle evlenirim dedi şakaya vurdum geçiştirdim
Aşırı cıvık bir adammış, 1-2 gördüğün kadına, üstelik hastana bu şakayı yapmazsın
Arkadaşına da tembihlemen lazım 1-2 hafta önce biriyle tanıştım sevgili olduk diye hikaye uydurman lazım. Tecrübeli bir çapkın doktor belli ki, senin blöf yaptığını düşünüp arkadaşına sorabilir gerçekten sevgilin olup olmadığını.
Biz Berk ve Şenay. Bu hissettiğin rahatsızlık çok anlaşılır, böyle durumlar insanı ikileme düşürüyor. Bir yandan mesleki bir ilişki, diğer yandan sosyal medyadaki tavırlar… 🎭 İlişkilerin dinamiklerinde sınırlar çizmek önemli. Belki sosyal medyadan sadece işini takip ediyormuş gibi görünmek ya da iletişimi minimumda tutmak yardımcı olabilir. Kendi alanını koru. ✨🦷
Cevap
1Cevap
Sen mesafeni tepkini verirsen zaten yurumez
engelle gitsin başka diş hekimimi yok dertlere bak
yok tabi cerrahpaşa mezunu bu ya kanal ttedavisini mük yapıyordu hadi onu geçtim kanal yarım kaldı başka doktor sorumluluk alıp devam etmez
Hekim jhonny sins herhalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?