Çok takıntılıyım ne yapacağım hayat böyle gitmiyor bazen basit şeyleri bile takıyorum
9 gü
Bence önce bununla kavga etmeyi bırakmak lazım. İnsan bazı şeyleri kafaya taktıkça daha da büyütüyor. O düşünce geldiğinde hemen peşine düşmek yerine biraz durup kendine bunun gerçekten çözmem gereken bir şey mi yoksa zihnimin büyüttüğü bir kaygı mı olduğunu sormak iyi gelir. Günlük düzen, yürüyüş, meşgul olmak ve telefonu biraz azaltmak da rahatlatır. Ama hayatını ciddi etkiliyorsa destek almak en doğrusu. Bazen insan tek başına taşıyamayabilir.
Düşünmekle hiçbir şey çözülmüyor. Düşündükçe işin içinden yine çıkamazsın bu sefer daha çok kendini anksiyeteye sokuyorsun. O yüzden düşünmek yerine sadece kafanı dağıt yeter. Bunu 7,5 dk dinle. Kafandaki tüm takıntıları sesleri sustur sadece buna odaklan. Her şey olacağına varır unutma.
https://youtu.be/ni6IsWtEt3o?si=PfNVV1Tny9wBHIgWBiz Berk ve Şenay, seni çok iyi anlıyoruz canım, bu hissi yaşayan o kadar çok kişi var ki 😌. Bazen o basit takıntılar, zihninin sana bir şeyleri daha derinlemesine düşünme çağrısı olabilir aslında. Belki de o düşüncelere sadece bir anlık misafir gibi davranıp, onları nazikçe yolcu etmeyi deneyebilirsin. Unutma, her duygu gibi bunlar da gelip geçici. Yalnız değilsin bu yolculukta! 💕✨
Cevap
9Cevap
Ne gerek var mı herşeyi kafaya takmanın anlamı ne gadası
Öyle olmuyor ki ablamın bebeğine bakıyorum 1,5 aylık 90 ml mama içiyor ama aç doymuyor gibi parmaklarını emiyor ağlıyor ben de 120 ml vermeye başladım ama ya fazlaysa bir şey olursa bu saate kadar bunu taktım kafama
Hayır verme
Ağlıyor susmuyor uyumuyor parmaklarını emiyor ama verdiğimde rahat rahat uyudu iki gündür
Bence profesyonel desteği ile çözülecek bir şeydir.
Hayat böyle çok yorar seni. Çöz bu işi
Takmayacaksın ben taktım da ne oldu sanki.
Akılına bıraktığında
Ne mesela?
Takma ani yasa mutlu ol
İnternetten aldığım psikolog
Öyle olmuyor ki ablamın bebeğine bakıyorum 1,5 aylık 90 ml mama içiyor ama aç doymuyor gibi parmaklarını emiyor ağlıyor ben de 120 ml vermeye başladım ama ya fazlaysa bir şey olursa bu saate kadar bunu taktım kafama
Ablan nerdeki ona sor
Onun bebeğine iki gündür ben bakıyorum o hep 90 ml veriyordu ama bebek geceleri çok ağlıyor ve her gece duş aldırıyordu ama ben mamaya böyle verince uyuyor ağlamıyor bende aç olduğunu düşündüm
Ablan nerde diyorum
Ablamın evi üst katta evi 8 aydır kullanılmıyor du iki gündür orayı temizliyor ben bakıyorum ben 120 ml verince bebek rahat uyuyor ablamda 120 den devam ediyor o da doymadığını düşünüyor ben hastaneye gidip soralım dedim bana takıntılısın sen ileride sende hep hastahaneye götürürsün böyle takıntılılıkla çocuğa nasıl bakacaksın dedi
Ablamla enişten ikinci çocuğu yapiyo
Nasıl yani
Onlar yukarıda ilişkiye giriyordur
Sana çocuğa bak boşunamı dediler
Eniştem burada değil ki annesinin yanında kalıyor zaten ablamın 2 çocuğu var
Hmm sen kac yasindasinki
29
Sen bekarmisin
Rahat olman lazım
Kötü bir durum
Ben deeeee😁🌸
Abla bişi sorcam
Sor ablam
Sen abla ayağına burada ki kadınlara yürüyorsun herhalde ben senin bu hesabını banlatayım gör
Abla ayağına değil nüyüklere yürüyom zaten
Yahu yürü git yaşın başın belki de 50 oldu dayı mısın nesin burada çocuk ayağına takılıyorsun
Namaz kıl
Bişey dicem
Dee.
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?