
30 yaş için uygun değil mi ama çok tatlı, seviyorum böyle şeyleri

30 yaş için uygun değil mi ama çok tatlı, seviyorum böyle şeyleri
Ne alaka:) ben 39 yaşında hala çizgi film izliyoerum 😂
Ne güzel
Dalga geçme:)
Dalge geçmiyormuşsun:))
Teşekkürler
Bende severim kullanırım umrumda degıl
Tesekkurler
Cevap
16Cevap
kendi hayatın
30 yaş yaşlı mı sayılıyoruz artık 😀.
Tatlı bence 60 da olsak kullanılır.
Teşekkür ediyorum
İçindeki prensese iyi bak 😊hayat kısa ukte kalmasın
Bende öyle düşünüyorum
Ne alaka bende 40 ama hala oyle seyler var hayatimda
30 yaş zaten normal değil mi neden yaşlı gibi olalım ahahsks
Dimmi teşekkür ediyorum
Sen sevdikten sonra kime ne
Dimmi teşekkür ediyorum
Çok cocuksu geliyor bana, itici geliyor
Neden ki ne var
babamda çok sever böyle seyleri (yas 48) o yüzden normal bence
Yok be kadınsın normaal
Yahu yaşi boş ver ne istersen yap
İcimizdeki cocuk ölmesin
Değil, insan içinden geldiği gibi yaşamalı
Tırnaklar tarlada çapa için mi 😂
uygun gayet
Teşekkür ediyorum
Yaşa takılma. Bak keyfine.👍😊
Ben de seviyorum
Yoo degil
Yo gayet güzel
Yaşı yok bunları n
Senin yaşınla ne sorunun var
Bir sorunum yok
Tuhaf
Iyyy bu ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar