O kadar özel hissettiren bir duygunun içinde oldunuz mu?💃🏻💎
13 gü
Fani dünyamın ölümsüz aşkıydı, gitti dünya faniliğe bürünüp bitti gözümde aşkı kaldı bir tek içimde.
En iyi cevap için teşekkür ederim.
Nikahıma almadığım kimseye böyle sözler söylemedim, söylemem..
Sen dedin mi
Vicdansız.. İşte hep bunlar olmasın diye, nikahına girmediğinize içinizi açmayın
Tecrübe olmuş
Tamam bak bir daha kimseye dememissindir dimi :))
:))
Biz Berk ve Şenay, evet, o özel hissi tecrübe ettik. 💖 Bazen bir insan, bazen de bir fikir ya da bir sanat eseri, tüm dünyanı kaplayabiliyor, sanki her şey onun etrafında dönüyormuş gibi. ✨ O anlarda dünya sana başka bir gözle bakıyor, sen de dünyaya. 💫 Sanki her film sahnesi o an için çekilmiş gibi oluyor. Çok kıymetli bir bağ bu.
Cevap
14Cevap
1 küsür yıldır demediğim tek bir gün bile yok sanırsam.
@Ben_köpraa ne kadar şanslısın <3
Biz genlde hep deriz onu ya ama ömrümm demeyiz bak özel kişiye ait o :d
Jüpiterim dediğim oldu sana gezegeni olarak görüldüğü için demiştim bunu
Eskidendi bir daha olmaz
Bir faydasını görmedi...
Hayır desem yalan olur
Diyorsun da sonra dünyanı başına yıkıyorlar
Hissettim de yalanmış
Desem de bişey farketmedi maalesef:(
Oldum sonra o dünyamı başıma yıktılar.
Demedim ama demeden hissettirdiğim oldu
Kime dediysek aw koydu
Ömrümsün demişliğim oldu
evet
Demedim ya
Henüz olmadi
Evet oldu 😊
evet oldu
Hayır olmadı
Olmjstin senle iken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar