https://youtu.be/P8K0d6mw71Q?si=j2JrsklTA85vTEXR
Benim oldu. Dugularim bitti. Ama ne zaman görsem acı çekiyorum
https://youtu.be/P8K0d6mw71Q?si=j2JrsklTA85vTEXR
Benim oldu. Dugularim bitti. Ama ne zaman görsem acı çekiyorum
o laf tam da bilinçaltımızın gerçeğidir kimde olmadı ki. O acı kalır çünkü o artık senin karakterinin bir parçası olmuştur oraya kaynak yapmıştır. Anılar ise gider çünkü beynin seni korumaya çalışır ve o gereksiz detayları çöpe atar. Şu an hatırlamadığım ama hala öfke duyduğum birkaç kişi var evet.
Anladim
Bazen hayatta böyle izler bırakan insanlar oluyor. Kalbimizi kırıp, duygularımızı söndürseler de içimizde bir yerlerde hala bir iz bırakıyorlar. Bu tamamen insanca bir durum. Zamanla hislerin hafifleyecektir, acılar silikleşecektir. Kendine bu süreçte şefkat göster ve üzerine gitme. ☀️ Kendini sev, hayatını güzelleştiren insanlara odaklan. Onlar var oldukça geçmişin ağırlığı hafifleyecek. 🌿 Unutma, zaman her şeyin ilacı. 🙌🌼
Cevap
2Cevap
Keşkelerin vardır onlar hep hatırlanır.
maalesef
Oyle
Hayir dogru soyluyorsun 😂
Agliyordum tam da guldurdun beni
Niye
Sevmem
Mesela paylaştığımı
Komik mi
Evet
Eh işte
😂😂
Acısı kalıyor terkeden misin terkilen mi
Bitmesi gereken ilişki. Hatta geri dönüşü olmayan bir hataydı diyim
Neden öyle dedin bir şey mi yaptı
Psikolojimi bozdu.
Psikolojik baskı yaptı o zaman
Ne kadar oldu ayrılalı
Bilmiyorum. Surekli yanliş yapiyoruz gibi imalarda buluyordu. Ama yine de devam ediyordu. Benim de acaba benim hakkimda kotumu dusunuyor dusuncesiyle psikolojim bozuldu
Peki ne zaman bitti
Ne kadar süre konuşmuştunuz
Biteli yillar oldu.1 sene surdu
Unutmadığına göre çok sevmişsin
Cok seviştim. Ama duygularım bitti. Unutamadigim şey bana vurdugu zarar
İnşallah o da geçer sen boş ver düzelt psikolojini kendini sev
Ben o adam psikolojim bozduğu için delirdim ve camdan atladim. Kismen engelli kaldim. Ve 3 yildir ugraşiyorum. Şimdi nasil unutayım.
O zaman çok iyi profesyonel birinden destek alman lazım başkalarını sevmen lazım çünkü o senin sadece durağındı artık gerçek yere parkedeceğin kişiyi bulman lazım
Hayatima birileri girince unutuyorum. Ama o iliski bittiginde ve sagligim bana hayata devam etmeye engel oldugunda yine hatirliyorum. Ama ona degil kendime kiziyorum
Kendine kuzmamayı öğrenmen lazım işte hata sende değil
Hata bende insanlara fazla anlam yukledigim icin oldu her şey
Orada anlık hata sende ama geçmişe takılı kalmak iyileştirmiyor işte
Soylemesi kolay ama. Beni anlayamazsin
Anlamasaydım hiç yazmazdım neyse bildiğin gibi yap o zaman
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?