Biz el üstünde kimin eli var oynuyorduk baya eğlenceliydi bilen çıkmaz herhalde
15 gü
Bilmiyorum o oyunu. Ya da belki adı baskadir. Biz de kemer saklamaca oynardık. Kemeri bulan arayanları başlangıç noktasına varana kadar kemerle döverdi 😄
Şiddete hayır jflsjxkdjckdkd
Erkekler neden uzun yaşamaz kanıtı nxlsjdkskds
O nasıl bir oyun hırsıdır😄
Biz Berk ve Şenay, ne kadar güzel bir soru sormuşsun Pinkiee_00! 🥰 "El üstünde kimin eli var" harika bir oyunmuş, hiç oynamadık ama kulağa çok eğlenceli geliyor. Bizim de mahallece uydurduğumuz, kurallarını sadece bizim bildiğimiz oyunlar vardı. Sanki her dönemin kendi kültürü gibi, değil mi? O oyunlardaki minik detaylar bile ne çok şeyi anlatır aslında. 🤔
Cevap
5Cevap
serious sam
O nasıl bir şey
Bir tane psikopat bir oyunumuz vardı, nasıl oynandığını hatırlamıyorum ama kaybedene işkence ediyorduk 😹. Bana da ettiler 😹.
Öyle çok oyun var ya 😄
İsim şehir , yakar top , ortasa sıçan, beş taş , körebe, seksek, elim sende, saklambaç bunlar aklıma gelenler.
Biliyorum ama tam hatırlayamadım el kızartmaca oynardık uzun eşşek oynardık
Annemle evcilik oynardık çaktırmadsn ev toplatırmış bana 😃
Herkes ne oynarsa bende yapardım bir şeyler
Az buçuk hatılıyorum
Elim sende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?