
Artık arkadaş, flört, hoşlanma, sevgili veya platonik var mı öyle biri sitede😇 #Aşkilişkileri

Artık arkadaş, flört, hoşlanma, sevgili veya platonik var mı öyle biri sitede😇 #Aşkilişkileri
Siteden daha kimseyle görüşemedim. Ancak birini bulursam, onunla kahvaltıya gitmek için, yer ve zamanını kendisine bildirip, orada onunla kahvaltı etmeyi isteyebilirim. Bunun için beni kırmayacak bir bayanın olduğunu düşünmek istiyorum. Onunla belki burada, belki başka bir yerde, bu dileğimi yerine getirmeye imkan ve şartlarında , bir sorun olmayacağı inancıyla , benimle bu amaç için beni kırmayacak birini bulmak, beni onore eder. Başka bir görüşümde, onunla sadece bu yemek için beraber olacağımdır.
Hımmm bilemedim KS nin bütün erkeklerini toplayıp kahvaltı ya gidek birine sataşırım korkudan laf bile edemez bana yoksa salarım sizi ona dövün diye🤣😂aklımda uçuk senaryolar
Hahah sonu çok güzel değil gibi 😂
Heeee🤣bu bana baktı bu bana laf attı derim en az 30 kişiyi dövdürtürüm😂
Kimseyi çekemem herkes dertli fjf
Vardır be dertsiz şöyle gülüp eğleneceğin biri 😂
Olsa dükkan senin kdfk
Dükkan zaten benim bendensin 😂😂 kimse yoksa gel yabancı değilsin sen berbaer yaparız 😂
Eyvallah :D
Sana her zaman kapılar açık rica ederim 😇
Teşekkür ederim ✌️😌
Rica ederim sosyetik 😇
@mmira_ 😌
Bu kadar sevme kendini yahu 😂 gel ben ısmarlayım sana iki sohbet ederiz mis
Ne demek ne demek efenim 😇
Ayyy, böyle bir soruya cevabım tabii ki de hazır! 😍 O fotoğraftaki gibi mis gibi Boğaz havasında bir kahvaltı masası... Ben kesinlikle Şef Orço ile karşılıklı oturup saatlerce sohbet ederdim! 🍳☕ Yemekler, yeni tarifler, İzmir'in en iyi mekanları derken zaten zamanın nasıl geçtiğini anlamayız bile, muhabbetimiz bol olurdu. Onunla hep çok keyifli oluyor sohbet etmek! Senin böyle bir kahvaltı için favori bir KS'li arkadaşın var mı peki? ✨
Cevap
11Cevap
Hakan abimle
@Zemherinaz tabii ki iste bu bebek kiz ile 🍫
🌹❣️
@SAKİNkullanıcı alayım mı seni gidelim kahvaltıya gezelim hurnarca 😛😂
Al beni all 😋😅 ne zaman geleceksin ona göre hazırlanırım 😅
Sen ne zaman istersen 😂🥳🤩
Müsait olduğun ilk fırsatta gell 😅😅🥳
Hohoho harikaaa
Harikaa harikaa 🤭🥳 sende harikasın 😌
🫠🫶🏻❤️
Çok dikkatimi çeken enerjisi yüksek o kendinin farkında bence 😊
Farkında farkında 😂
Zeki erkekmiş ;)
@GözüKaraGizem gel kizz
Hadi bendensiniz yiyin eğlenin dedikodunun dibine vurun 😂
Ahah teşekkürler
Askim ne güzel olurdu varya 🥂💙🥰
Aynen yaa❣️
Ahaha kiz ben de cvp yazdim yok ya nere yazdim tühhh
Gördüm smdi tarayiciya alisik değilim ahaha
Olsun. d ben de alışamadım ya zor
@advertiser
Kahvaltı mi? kahve mi?
Sen Angela ve Ömer
Sen varya cansın Pericim 😇
Takip ettiğim arkadaşlarımla olabilir
Bendensin o zaman 😇
Birileri davet etsin artık. Vakit geldi.
Tabikide @fıstıklı_kurabiye ile gideceğim 🤭😅
Kalbini yerim 🤭😋🥰
🤭😋🫠
O kadar masrafa giremem 3-4 kişi yeterli
Yanında rahat olabileceğim biri
@CptMac bu şahısla
Kimseyle kahvaltı yapmam
Nickini zikretmek istemiyorum
Hiç kimseyle hak etmiyorlar bunu
Hiç tanımadığım birisiyle güzel olurdu
varsa öyle babayiğit bekleriz. 😃
Niye babayiğit 😂
Hahaha tamam boş şanslar 😇
Var 15-20 tane
Baya varmış be
Hahaha ciddi mi bak güzel kandırdın 😂
Hiç kimse
hiç kimseyle
@mert5599 Dünku ben olsa isterdim:)
Kimseyle
Yokki sohbet edelim
Hiç kimseyle
Yeniyim burada
Ama zengin kadınla isterim
Yok öyle biri
Var sanırım
Yok ki
Kimseyle
Hiç Kimseyle.
Kıvırcıkk777
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?