17 gü

Kontrol edemediklerimizi oluruna bırakmak mı daha iyi, yoksa mücadeleye devam mı?

Kontrol edemediklerimizi oluruna bırakmak mı daha iyi, yoksa mücadeleye devam mı?

Kontrol edemediğini oluruna bırak

Olmamış ise de

Oluru oymuş dersin...

Güncellemeler
17 gü
youtube.com/shorts/TyyEy9L5cVM?si=uzJmrh5-PzWjB0bx

Ne demiş Sıla

Oluruna bırak
Her neyse geçer
Gün doğsun hele bir
Üzülmeye mi değer?
Üzülmeye mi değer?
Kontrol edemediklerimizi oluruna bırakmak mı daha iyi, yoksa mücadeleye devam mı?
Cevapla