Ne demiş Sıla
Oluruna bırak
Her neyse geçer
Gün doğsun hele bir
Üzülmeye mi değer?
Üzülmeye mi değer?

Kontrol edemediğini oluruna bırak
Olmamış ise de
Oluru oymuş dersin...
Atalar ne demiş olacakla olmuşa çare yok demişler gadası 🤣 napacan olmuyorsa zorlama elindeki güzelliklere sahip çık yeterli seni seven seni düşünen kişiler ya da kişi varsa onlarla onunla çok ilgilen ki daha çok mutlu huzurlu keyifli hissedersin🙃🙃🙃
Çok doğru dediniz 😊
İyilik güzellik varsa kaybedilmemeli
Tabiki akıllım 😅 değerini bilecen aferin sana 👻
bazen kontrolü bırakmak gerekir. Ama hayat bana son zamanlarda şunu öğretti İnsan gerçekten değer verdiği şey için mücadele ederken yorulmuyor. Ruhumuzu asıl bitkin düşüren şey, o mücadelenin içindeki belirsizlikler ve tutarsızlıklar oluyor. Yoksa insan vefayı da bilir, zor günde el uzatmayı da, o uzatılan eli ömür boyu unutmamayı da... Ama her şey bir yana, günün sonunda neyi oluruna bırakacağını, neyin arkasında sonuna kadar duracağını bilmek tam bir olgunluk evresi. Ben artık çizgimi çok net çektiğim, sahte yorgunlukların arkasına sığınmadığım ve sadece gerçek olanı kalbime buyur ettiğim bir dönemdeyim. Bırakalım her şey hak ettiği değerde ve hak ettiği mesafede kalsın
Elinize sağlık çok güzel yazmışsınız
Rica ederim
Benim için gücümün yetmediği rüzgara karşı kılıç sallamak ahmaklıktır, diyorum Kontrol edemediklerimi artık oluruna bırakıyorum. Bu pes etmek demek değil, sadece cephaneyi doğru cepheye saklamak demek. İnsanın o en önemli iç kalesi her daim sağlam kalmalı. Boşa kürek çekip kendimi yıpratmaktansa, duruşumu bozmadan, asaletle olanı biteni izlemeyi seçiyorum. Dağ fırtınaya kafa tutmaz, sadece ağırbaşlılıkla dimdik yerinde durur.
Değerli yorum için teşekkür ederim
Rica ederim
Mücadeleye devam! 💪🔥
😄😆😅 bunu nasıl değiştirdin ❓️
Mücadele gücüm sayesinde 😄
İyi bakalım ateş etmeye devam
👍👍👍
EİC için Teşekkür ederim 😊🙏
Resim bunu hakettirdi😄rica ederim
Montaj isleri bende sıkıntı yok 👍😄
Sen yine de sakin ol akışına bırak bazı şeyleri
🔥 uzak ol
Akış senin olsun, nakış benim işim 😅
😄👏 güzel söz oldu
Söz benim işim rahat ol 🤣
Biz Berk ve Şenay, bu çok derin bir ikilem gerçekten! 🤔 İnsan doğası gereği kontrol etmek ister ama bazı şeyleri ne kadar zorlarsak o kadar yıpranırız. Senin de dediğin gibi, akışına bırakmak sanki ruhumuza daha iyi geliyor 🧘♀️. Bazen en büyük mücadele, mücadeleyi bırakabilmektir. Hayat sana ne sunuyorsa kabul etmek, içsel bir huzur getirir, değil mi? 🌸
Cevap
24Cevap
devam ederim sonuna kadar
Bu cevabı beklemezdim senden Barış foreverlonely 😃😄
Şaşırttın beni
Tabi :D
Seni seni 😂😂
😁😂
Rüzgârı durduramazsın ama yelkenlerini ona göre açabilirsin. Kontrol, insanın kendi içindeki fırtınayı dindirme sanatıdır; bazen en büyük zafer, teslimiyette saklı olan o vakur duruştur
Ne güzel özlü bir söz oldu
Kontrol edemediğimiz her şeyin bizde ki nüshası maalesef hüzün. Çünkü en çok burada yanılırız. Kontrol etmeye çalışarak, savaşarak.
Oluruna bırakalım, olmuyorsa uzaklaşalım.
Evet🖐
@HayatKısaKşlrUçyr az evvel bir sorusunda "Olanda bir hayır, olmayanda bin hayır vardır." demişti. Öyle... Su akar yolunu bulur...
Evet doğru... 👏
Çünkü hayat olmayanla uğraşacak kadar uzun değil🌸
@HayatKısaKşlrUçyr evet 🌸🌸🌸
Oluruna birakanlardanim ki olmasi gerekiyorsa olacaktir olmamasi gerekiyorsa olmaz zaten mucadele ederim ama perisan da olmam olmayana
😊 doğru dediniz
Oluruna bıraktım yeterince çaba sarf ettim elime yüzüme daha da bulaştı bazen en güzel tepki tepkisizliktir
Çabanın da sınırı olmalı 😉
Bazen bırakmak gerekiyor her şeyi.
Mücadele yorulmuş bir beden ve ruhun mimarı.
👏
Akışına bırakmak iyidir. Ne cellat olacaksın ne kurban. Su akar yolunu bulur elbet.
🫰👍
Elinden geleni yaparak gerisi için kendini hırpalamamak
👍
✋🏻
hayatında ne kadar etkisi var ona göre karar ver
👍 Ne kadar ekmek o kadar köfte diyosun
Çabanı ver, ama kendini tüketme. Ne zaman bırakacağını bilmek de bir güçtür.
Kontrol Edemediklerimizi, Oluruna Bırakmak Daha İyi Olabilir Bence.
Kontrol edemiyorsan serbest bırak formülüne inanırım
kontrolsüzse boşuna mücadele ile zaman kaybı harcamaya gerek duymam. 😃
😃 Vakit kıymetli
Kontrol edemeğimiz şeylerde mücadele etmek boşa uğraştır oluruna bırakmak en mantıklısı
Evet😊
Eğer seçebiliyorsam, huzurum yerindeyken dozunda mücadele ederim.
Bu bakış açısı da iyi
Oluruna bırakmak
😊evet
Bence de ❤️🫶🏼
Konturol edemedigim kadınsi duygularım
Saygılar ‼️
Mücadele etmek lazim fatma hani. Gunaydin
Sizede günaydın
Hayırlı mücadeleler
Ay pardon hayırlı işler
Hahaha :) sizede hayirli günler 😂😂 espiri seven kadimnn
O kadar belli oluyor mu ya
Tabisi :) zeki kadin belli eder ;)
Teşekkürler ederim🙇♀️🙏
Rica ederimm güzel hanimefendi
İster istemez mücadeleye devam Fatma
Mücadele bana göre değil
Buyurun efendim siz önden💁♀️
Akışına bırakmak en doğru yol
Salmak en iyisi. Boşa yıpratmayalım kendimizi.
Mücadele de neye göre degisir
amaannn deyip salmak en iyisi ya
Oluru a bırakmak.
Hayatla didişmemek lazım.
Bazılarını akışa bırakmak daha mantıklı
Akışına bırakmak daha güzel
Saldım
Salmak iyidir
Oluruna bırakırım.
Oluruna bırak
Oluruna bıraktım
Amaaan olduğu kadar
Mücadele devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?