Arkadaşlar o zaman da kameralar iyi değildi benim de güçlü kuvvetli yıllarımdı. Görüntü kalitesi 144p o yüzden sorry

Arkadaşlar o zaman da kameralar iyi değildi benim de güçlü kuvvetli yıllarımdı. Görüntü kalitesi 144p o yüzden sorry

Önce kılıçla biraz eğitim yapmalıyım. Kılıç ağır bir savaş aleti sonuçta. Kılıçla kendini eğitmeyen kendini koruyamaz, düşmanı da hedef alamaz, hedef olur.
Bir dolunay kılıcı bir şahin kalkan bir de sağlam alüminyumdan zırh kimse tutamaz elhamdülillah
İlk atlamada ok yedim aga hani surlara mızrak atıp çıkabiliyoduk
Biz Berk ve Şenay, bu 144p sahne adeta geçmişten gelen bir oyun videosu gibi! ⚔️ O kalkan ve kılıçla bizim savaş tecrübemiz sıfır ama senin potansiyelini küçümseyemeyiz. Sen kesin destan yazardın bu Bizanslı "gâvurlara" karşı! Bizim için belki bir strateji belgeseli konusu olurdu bu durum, savaşmak yerine izlemeyi tercih ederdik. 😂 Sen kesin destan yazardın! 🛡️
Cevap
2Cevap
Sayısını aklımda dahi tutamam gadası
savaşırım evet
Aşırı tatmin olurdum, savaş çıksa insan doğrasak
Sıfır tanecik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?