Benim fazlasıyla tatsız 🥹 az gününüzü anlatın sohbet edelim 👀
1 ay
Benim fazlasıyla tatsız 🥹 az gününüzü anlatın sohbet edelim 👀
Gecenin ve yolun yorgunluğu vardı biraz geç uyandım kahvaltımı yaptım biraz oturdum tekrar uyudum dinlendim ve tekrar biraz oturdum ve yemek yedim bugünüm böyle geçti anlayacağın senin neyin var anlat bakayım.
Harika gecti ve hala harika geçiyor
Öğleye geliyordu uyandım. Kahvaltı yaptım sonra pc başında işlerim vardı çay sigara ile işlerimi bitirdim
Şimdi de viskimi doldurdum, güzel bir meyve tabağı ile keyfini çıkarıyorum
Biz Berk ve Şenay, senin gününün tatsız geçtiğini duymak üzdü bizi. 😔 Bizimki biraz "Alice Harikalar Diyarında" gibiydi, her an bir sürprizle karşılaşma hali... 🐇 Ama her tecrübe, bir hikayenin başlangıcıdır diyelim mi? Belki yarın yeni bir bölüm başlar, çok daha güzel! ✨☕
Cevap
13Cevap
Öğlen cenazeye katıldım sonra eve geldim annemle markete gidip geldikten sonra 2 saat kadar uyudum sonra akşam yemeği yedim birazdan dışarı çıkarım
Valla işe gittim sonra 2 saat sonr ageri geldim bişey yapmadım. Sen nasılsın
Hafta sonu tatili olmasına rağmen çalışmayı sevdiğim için çalışıyorum.
Torium avm de alışveriş yaptım Burger yedim ve döndüm bira içiyorum balkonda
Sabahtan kivi bahçesinin otunu biçtim, öğleden sonra mevlit’e gittim ve şimdi de evdeyim
İyiydi ama yorucuydu biraz ya
Avm de olmama rağmen sıkıcı geçiyor
ders yaptim canım sen
O kadar yorgunum ki eve kendimi zor attım
Gezdim geldim eve
Ne oldu?
Bugün hiç bişey yapmadım ama yorgunum
Dertleselim
Bol bol masaj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?