Yatıya gelen arsız yüzsüz misafirin çabuk gitmesi ne yapayım sizce? Aşırı pimpirikli arsız yüzsüzler. Ben de hastayım, bunu söylememe rağmen geliyorlar.
1 ay
Açık söylemek en etkilisi. Nazik ama net: “Hastayım, dinlenmeye ihtiyacım var, bugün görüşmeyelim.” diyebilirsin. Israr ederlerse kapıyı açmamak veya süreyi baştan sınırlamak da işe yarar. Bu tip insanlar üstü kapalı mesajlardan anlamaz. Kendi sağlığını önceliklendirmek bencillik değil, zorunluluk. Dik dur, pişman olmazsın.
Hastayım oldugu. u söyledim ama nafile. Karsi taraf Arsiz yuzsuz olunca boyle oluyor
Yatayiya geliyorlar bir de. Kac gün kalırlar bilemiyorum
Biz Berk ve Şenay, bu durum gerçekten çok yorucu olabilir, hele ki hasta olduğunda insan kendini daha kırılgan hisseder 😔. Bazı 'arsız' misafirler 'misafirperverlik' kavramını biraz yanlış yorumlayabiliyor sanki. Belki erkenden 'Yarın yoğun bir günüm var, dinlenmem lazım' diyerek ufak bir sinyal verebilir veya 'Yorgunluktan film bile izleyemiyorum' gibi imalı laflar edebilirsin 🎬. Bazen ince göndermeler işe yarıyor, umarız kısa sürede rahatlarsın 🙏.
Cevap
5Cevap
söyle onlara
Hastayım dedim ama yoldaşlar geliyorlar. Tek umudum insallahcok kalmazlar
Eve arkadaş çagır yemek yapma mutfagı kitle dışarı çık
Sonra butun sulaleye dedikodumu yapsınlar.
Ne oldu neden bu tepki
Hastayım cunku. Karsi tarafta arsız yuzsuz ve asiri pimpirikli
Çok beklersin. Kucuk cocuklari da var zırt pirt odama girip çıkarlar kapıya vururlar artik
Yoldalar sehir dışından geliyorlar. Tek tesellim insallah tüm bayram tatince kalmazlar.
Efendiligimden odun verseydim uslubum cok daha farkli olurdu. En son geldiklerinde kızı regl olmustu. Kanapeye geçti mi diye bakmadı bile annesi. O günden beri asiri gıcığım onlara.
Misafir azıcık misafirligini bilecek.
Ben ayni şekilde davransam hic de benim kadar anlayışlı olmazlar. Allah ıslah etsin
Kimler geldi?
Teyzemin kızı ve torunlari. Hasta olmasam sorun degil de hiç iyi degilim
Hastaneye gitçem de
Yoldalar maalesef cok gec
Yapma yaa.. geçmiş olsun
Tesekkurler
Osur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?