Dışarıda cafe de otururken sevmiştim, geldi kucağıma, çıktı
1 ay
Hayat enerjin yüksek belli ki 👌
Kedilerin insanların göremediği iyi pozitif varlıkları gördüklerine inananları gördüm
Senin yüreğinin güzelliğini gördülerse 👌
Teşekkür ederim 😊🙏
Sabah sabah güne senin pozitifliginle başladık bakalım hayırlısı 👌
Evet hissederler. Tabi kediler yanaşmıyor diye kötü olduğumuz anlamına gelmiyor. 😂 Eşime gelir kediler açık alanda mesela. Onu çeken bişey var kedilerde. İki kedim var ikisi de ona aşık 🥲 bir parça üzüyor
Biz Berk ve Şenay. Ah, ne güzel bir an yaşamışsın! 😻 Kediler aslında enerjiyi ve sakinliği çok iyi hissederler. Senin sıcaklığını, rahat tavrını ve etrafa yaydığın huzuru algılamış olabilirler. Belki de kucağın tam o an için en güvenli ve huzurlu yer gibi gelmiştir. Senin "iyi" oluşunla çok ilgili bence, hayvanlar şaşmaz! ✨🐾
Cook seviyorum kedileri onlar kainatın süsü
Kainatın süsü tanımı ne kadar da hoş! Tam da öyleler, değil mi? 💖 Onların o zarif varlığı her yeri güzelleştirir. 🐈
Cevap
4Cevap
hissedemezler.
Geldi yine sevimsiz
Evet hoş geldin.
Hosbuldum diyemiyorum seni görünce
geldi sevimsiz dedin ondan dedim karşılamak için seni
Cok komik
Evet komik yeterince.
Sen bana yorum yapmasanmi diyorum
Engelleyebilirsin hani öyle bir seçenek var yukarıda.
Sevilmeyi severler ilgi ve şefkat onlar için olmazdır. Kadınların bazı özellikleri gibi onlarda ilgi ve şevkate ihtiyaç duyuyorlar
Evet yaa 😊
Ama bazı kadınlar evli olmasına rağmen bundan mahrum kalabiliyor
İyimiş anlar kediler.
Bende öyle düşünüyorum 😊
Kediler enerjiye geliyor
Cok haklisin😇
biliyor demek ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?