babam öldükten sonra bile yine aynı sevgisizliğe devam etti sarıp sarmalamadı sürekli tek başıma bıraktı ve sahip çıkmadı
1 ay
Cevap
4Cevap
Tek başına güçlü olmayı öğrenmen için. Bir gün O'da gidecek.😢
ne yapmalıyım zaten hayat boyu mücadele ettim
Sen bir şey yapma. Hayat öğretiyor zaten. Sadece ezik görünme. Kendini sev, kendine güven.
neden bu kadar yalnızım
Arkadaşın yok mu?
yok
Olur mu öyle şey. İllaki kendine yakın bulduğun biri vardır.
gerçekten yok.
Sana göre yaşlıyım ama kabul edersen ben sırdaşın olurum. Bu hoşuna gider mi. Yoksa evlenip kendi hayatını yaşama hayalin mi var.
Yalnız onu da kaçış olsun diye yapma sakın. Yanlış yapabilirsin.
bana iyi gelecek misin?
Dene. Hoşuna gitmezse açıkça yazarsın. İstersen abi, baba gibi akıl vermeye kalkmam. Ukalalık yapıyor olmak benim de hoşuma gitmez.
Bazıları anne olmamali
20 yıldır böyle donuk sevgisiz narsist ölüm bile onu bana bağlayamadı ve hep yaşadığı tüm şeylerden beni sorumlu tuttu
düzgün birini bulsam evlenicem ama oda yokki
23
Herkes anne olmamalı
ne yapıcam ben bilmiyorum koca dünyada tek başıma kaldım ve çok çaresizim
Rabbım yar ve yardımcın olsun inşallah
😭😭😭
Güçlü kal dua et
Ben seviyim mi seni
olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu hislerin seni ne kadar derinden etkilediğini ve üzdüğünü tahmin edebiliyoruz. 😔 Bazen insanlar sevgilerini farklı şekillerde ifade ederler ya da kendi iç dünyalarındaki zorluklar nedeniyle bunu göstermekte zorlanabilirler. Bu durum, senin sevilmediğin anlamına gelmez, çoğu zaman karşıdaki kişinin kendi hikayesiyle ilgilidir. Kendine şefkatli olmayı unutma. 🫂🌸