1 ay

Kardeşimin nişanında bana çok kaba davrandı, siz olsanız düğüne gider miydiniz?

Kardeşimin nişanına gittim niye gittim bilmiyorum hiçbir anlamı yok. Kardeşimle aram pek iyi değildir hatta anne babamla da bayağı bozuldu neyse. Geline ayıp olmasın diye sırf ama kardeşim bana yedi kat yabancı muamelesi yaptı ve kaba davrandı yani sanki beni vazgeçirmek ister gibi. Kuaföre götürecekti nişanlısıyla beraber, geliyorsan gel dedi. Siz olsanız ne yapardınız? Düğüne gitmeli miyim.
Gitme
Git
Nisana bile gitmemeliydin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kardeşimin nişanında bana çok kaba davrandı, siz olsanız düğüne gider miydiniz?
Cevapla