1 ay

Psikolojiye göre bazı insanlar size yanlış yaptığında neden bir daha asla yazmıyor, yüzleşmek yerine kafalarında hikaye mi uyduruyor?

Psikolojiye göre, bazı insanlar size bir daha asla ulaşmayacak ve konuşmayacak çünkü size yanlış yaptıklarının gerçeğiyle başa çıkacak olgunluğa sahip değiller ve siz bunu hak etmediniz. Hesap verebilirlikten yoksun oldukları için, kendilerini kötü hissetmemek adına hakkınızda uydurma bir hikaye yaratacaklar.
Psikolojiye göre bazı insanlar size yanlış yaptığında neden bir daha asla yazmıyor, yüzleşmek yerine kafalarında hikaye mi uyduruyor?
Cevapla