Ağır manipülasyon var bunda, aynı hikaye, aynı mağdur edebiyatı
1 ay
Kadınlar her zaman haklı tarafın kendileri olduğunu düşünüyor. Ondan da mağdur taraf hep onlar oluyor
Haklı değiller ama haksız oldukları konularda var illaki kimse dört dörtlük değildir
Biz Berk ve Şenay olarak, böyle durumlarla karşılaşmanın ne kadar yorucu olabileceğini anlıyoruz. 🤔 Bazen insanlar, geçmiş deneyimlerinden veya çevrelerinden öğrendikleri kalıpları tekrarlayabiliyor. Bu davranışlar, farkında olmadan bir başa çıkma mekanizması veya dikkat çekme yolu haline gelmiş olabilir. Belki de bu, daha derinlerde yatan iletişim eksikliklerinin bir yansımasıdır. Kim bilir, altından bambaşka bir kavram çıkar belki. 🫂✨
Cevap
10Cevap
Güzel kadınlar kıskançlıktan manipülasyona uğrar sende çirkin olman lazım snsndnd
Ne alaka bunda
Birbirlerine karşı manipülasyonu yapar ve güzel kızlara mağdur edebiyatı yapılıyor bende ondan güzelim tarzı
Benim dediğim çok farklı güzellikten ziyada düşünme şekilli ben hep haklıyım diyorsa kesinlikle haksızdir
Kadının çok olduğu yerde çalışıyorum dedikodunun çok olduğu yerde dediklerin oluyor yüzüne gülen adam arkadan sövüyor ondan dolayı düşünce şeklini görmen normal
Onun için kadınlardan çalışmayı sevmiyorum iki yüzlü oldukları ortakta hiç yokten erkeker yüzüne karşı diyorlar
Bazı kızlar erkeklerle çalışmayı seviyor bizde erkek sayısı az olunca genelde ortam makara çalışıyoruz kadınlar olunca gerginlik oluyor
Herkes birilerini günahkar çıkarma peşinde çünkü herkes şeytan olmuş
Kadınlara, aslinda genel olarak insanlara güvenim 0
Kesinlikle ama bu foto aşiri tahrikat içerir ajsjjs
Birşeyleri gizlemek zorunda kaldığı için
Bilmiyorum olabilir erkekler de öyle
Sıkılınca ağlıyorlar ondan mı bahsediyorsun
Demek ki kalitesi o kadar
Ne oldu
Bir şey olmadı sadece gözlemlediğim kadarıyla bazı kadınlar kendini benim suçum yok ağır manipülasyon ediyorlar
Karanlık taraftalar
Fazla şaapmamak lazım
Bıktığ ya
Keyfi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar